Loading...

ISTERI POTONG KEMALUAN SUAMI KAKI PEREMPUAN

Loading...
ISTERI POTONG KEMALUAN SUAMI KAKI PEREMPUAN - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ISTERI POTONG KEMALUAN SUAMI KAKI PEREMPUAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ISTERI POTONG KEMALUAN SUAMI KAKI PEREMPUAN
link : ISTERI POTONG KEMALUAN SUAMI KAKI PEREMPUAN

Baca juga


ISTERI POTONG KEMALUAN SUAMI KAKI PEREMPUAN

ILOILO CITY – FILIPINA . Dek kerana tidak tahan dengan sikap suami kaki perempuan, seorang wanita bertindak memotong kemaluan suaminya dengan gunting.

Mark Betita,33, sedang tidur di kediamannya di bandar Carles di sini ketika isterinya Leizel memotong kemaluannya menggunakan gunting 22 April lalu

Leisel kini ditahan di balai polis di bandar Carles sementara menunggu penyelesaian kes yang difailkan terhadapnya kerana mencederakan suaminya.

“Saya tidak menyesal kerana memotong kemaluannya. Ini sebagai hukuman kepadanya kerana kaki perempuan. Saya bersedia berdepan apa-apa kemungkinan kerana tindakan saya ini,” kata Liezel dipetik inquirer.net
Pegawai polis Carles, Alexis Bataga berkata, siasatan menunjukkan Liezel bersama-sama dengan suaminya yang juga penyelia pembinaan minum pada malam kejadian.

“Apabila suaminya mabuk, mereka masuk ke bilik tidur. Tidak berapa lama kemudian, mangsa keluar dalam keadaan berlumuran darah.

“Isteri mangsa didakwa memotong kemaluan suaminya,” kata Bataga.

Mangsa dibawa ke hospital namun doktor gagal menyambungkan semula zakarnya.

Leizel menjelaskan dia hanya mahu memberi pengajaran kepadanya.

“Saya bosan dengan sikapnya yang kaki perempuan. Dia mempunyai teman wanita baharu baru -baru ini,” kata Liezel.

Liezel mendakwa kekasih baru suaminya itu adalah isteri kepada rakan sekerja lelaki itu namun Mark menafikan dakwaan isterinya dan bertekad memfailkan kes terhadap wanita itu.

– SH

.



✍ Sumber Pautan : ☕ Malaysia Chronicle

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2oRwpcq

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Demikianlah Artikel ISTERI POTONG KEMALUAN SUAMI KAKI PEREMPUAN

Sekianlah artikel ISTERI POTONG KEMALUAN SUAMI KAKI PEREMPUAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ISTERI POTONG KEMALUAN SUAMI KAKI PEREMPUAN dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2017/04/isteri-potong-kemaluan-suami-kaki.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "ISTERI POTONG KEMALUAN SUAMI KAKI PEREMPUAN"

Catat Ulasan

Loading...