Loading...

Senarai Tugas Pembantu Operasi N11

Loading...
Senarai Tugas Pembantu Operasi N11 - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Senarai Tugas Pembantu Operasi N11, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Senarai Tugas Pembantu Operasi N11
link : Senarai Tugas Pembantu Operasi N11

Baca juga


Senarai Tugas Pembantu Operasi N11

♥ Assalamualaikum ♥
Senarai Tugas Pembantu Operasi N11 : Terpilih untuk temuduga. Jangan lupa hafal senarai tugas ye. Karang ternganga mulut tak tahu nak jawab apa. Jawatan ni hanya perlu ada Penilaian Menengah Rendah (PMR) je. Mudah je kan syarat. Tapi tak semudah tu nak dapat kerja di agensi kerajaan. 



  • Kumpulan: Pelaksana
  • Kem/Jab: Pelbagai Kementerian/Jabatan/Pentadbiran Kerajaan Negeri Sembilan, Melaka, Pulau Pinang dan Perlis
  • Jadual Gaji:
    GAJI MINIMUM GAJI MAKSIMUM KADAR KENAIKAN GAJI TAHUNAN
    RM1,216.00 RM2,983.00 RM80.00
  • Syarat Lantikan:
    1. warganegara Malaysia;
    2. berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan;
      1. Pentaksiran Tingkatan Tiga/Penilaian Menengah Rendah atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.
        (Gaji permulaan ialah pada Gred N11: RM1,216.00); atau
      2. Pentaksiran Tingkatan Tiga/Penilaian Menengah Rendah atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan dan memiliki lesen memandu Kelas B2/B/D/E2/E1/E yang dikeluarkan oleh Jabatan Pengangkutan Jalan [kecuali Lesen Memandu Percubaan (P)].
        (Gaji permulaan ialah pada Gred N11: RM1,262.15).
    3. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Pentaksiran Tingkatan Tiga/Penilaian Menengah Rendah atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.
  • Deskripsi Tugas:
    Melaksanakan tugas-tugas dalam membantu melicinkan perjalanan urusan pejabat seharian melibatkan pergerakan fail, penghantaran dan pendaftaran surat/dokumen/saman/notis serta pemanduan kenderaan. Memandu dan menyenggara kenderaan yang diliputi oleh lesen memandu Kelas B2/B/D/E2/E1/E. Bertanggungjawab melaksanakan tugas-tugas operasi am bersifat hands-on yang memerlukan keupayaan fizikal di dalam pejabat/jeti [Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia (LKIM)].
Rujukan lengkap untuk menghadiri temuduga »»Panduan Lulus Temuduga Kerajaan Dengan Mudah. Intai-intai soalan yang terdapat dalam panduan. Sebab penemuduga dah ada soalan maut untuk diajukan. Jawapan ikut logika akal, dapatkan perhatian serta minat penemuduga pada jawapan anda. Selamat maju jaya kepada calon. Mohon dapat membantu. 

Kami dah lalui fasa ini...kini giliran anda..


✍ Sumber Pautan : ☕ Dunia Cik Akak

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pqHAe5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Demikianlah Artikel Senarai Tugas Pembantu Operasi N11

Sekianlah artikel Senarai Tugas Pembantu Operasi N11 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Senarai Tugas Pembantu Operasi N11 dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2017/04/senarai-tugas-pembantu-operasi-n11.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Senarai Tugas Pembantu Operasi N11"

Catat Ulasan

Loading...