Loading...
Judul : Kenapa Kami Kata Dato Vida Usahawanita Yang Licik?
link : Kenapa Kami Kata Dato Vida Usahawanita Yang Licik?
Kenapa Kami Kata Dato Vida Usahawanita Yang Licik?
Dari kaca mata Tukang Fikir, Orang ini cerdik. Pandai kira conversion rate. Pandai penetrate market.
Market Penetration.
Sponsor GEGAR VAGANZA.
Sponsor MENTOR
Sponsor TRW
Kos +- RM25juta
Kenapa Kami Kata Dato Vida Usahawanita Yang Licik tukang fikir
Anggaran Kasar.
Gegar Vaganza= 2-2.5 juta penonton
Mentor= 1.5-2 juta penonton
TRW & semua peminat bola malaysia= +- 6juta penonton
Jumlah : 10 juta.
Belum termasuk,
– Pemasaran percuma.
– FB Follower
– FB Haters
– Berita Sukan
– Semua blog dan Website Bola Malaysia.
– Semua stesyen TV tempatan
The Magic is Here.
Conversion Rate.
Paling Cikai 5% beli pamoga.
10 juta x 5% = 500,000
500,000 x RM150 (Harga Pamoga) = RM75 juta
Dah nampak? The real game.
Pendapat anda selepas dah dapat RM75 juta (minimum), adakah dia masih kisah apa orang nak kata?
Sumber : Friscomedia
Demikianlah Artikel Kenapa Kami Kata Dato Vida Usahawanita Yang Licik?
Sekianlah artikel Kenapa Kami Kata Dato Vida Usahawanita Yang Licik? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.
Anda sekarang membaca artikel Kenapa Kami Kata Dato Vida Usahawanita Yang Licik? dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2017/04/kenapa-kami-kata-dato-vida-usahawanita.html
0 Response to "Kenapa Kami Kata Dato Vida Usahawanita Yang Licik?"
Catat Ulasan