Loading...

Dua Mangsa Maut Kemalangan Di Lebuh Raya Pantai Timur 2 !

Loading...
Dua Mangsa Maut Kemalangan Di Lebuh Raya Pantai Timur 2 ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dua Mangsa Maut Kemalangan Di Lebuh Raya Pantai Timur 2 !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dua Mangsa Maut Kemalangan Di Lebuh Raya Pantai Timur 2 !
link : Dua Mangsa Maut Kemalangan Di Lebuh Raya Pantai Timur 2 !

Baca juga


Dua Mangsa Maut Kemalangan Di Lebuh Raya Pantai Timur 2 !


DUNGUN: Dua termasuk seorang kanak-kanak maut manakala seorang lagi parah apabila Proton Wira dinaiki mereka terbabas sebelum melanggar besi penghadang jalan dan terbalik dalam kejadian di Kilometer 334.3, Lebuh Raya Pantai Timur 2 (LPT2) berhampiran susur keluar Bandar Al Muktaffi Billah Shah (AMBS), Dungun, pagi tadi.

Dalam kejadian jam 11.40 pagi, Mohamad Nor Mohamad, 28, dari Felda Keratong 2 dan Syed Namirun Putra Syed Khairul Hissham, 11, maut serta-merta di tempat kejadian akibat parah di bahagian kepala dan badan.

Bapa Syed Namirul Putra, Syed Khairul Hissham Md Akhir, 45, yang parah dan dikejarkan ke Hospital Dungun untuk rawatan lanjut.

Kejadian itu dipercayai berlaku apabila Proton Wira dipandu Mohamad Nor dipercayai terbabas ke arah kiri lebuh raya sebelum melanggar besi penghadang jalan dan terbalik.

Akibat insiden itu, Mohamad Nor dan Syed Namirul yang duduk di bahagian belakang tercampak keluar dari kereta berkenaan.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Bandar AMBS, Jawari Awang ketika dihubungi berkata, pihaknya menerima panggilan jam 11.47 pagi.

"Pasukan kami dengan kekuatan lima anggota dan satu jentera bergegas ke lokasi kejadian sebaik menerima panggilan berkenaan.

"Setibanya di lokasi kejadian, bomba mendapati kedua-dua mangsa yang tercampak keluar sudah meninggal dunia, manakala seorang lagi mangsa yang tersepit di tempat duduk dikeluarkan orang ramai," katanya.

Jaswari berkata, mayat kedua-dua mangsa kemudiannya diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan selanjutnya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Dungun, Superintendan Baharudin Abdullah ketika dihubungi berkata, mayat kedua-dua mangsa dibawa ke Bilik Forensik Hospital Dungun.

"Mangsa yang parah dikejarkan ke Hospital Dungun untuk rawatan lanjut dan kes ini disiasat mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987," katanya. #sumber


Demikianlah Artikel Dua Mangsa Maut Kemalangan Di Lebuh Raya Pantai Timur 2 !

Sekianlah artikel Dua Mangsa Maut Kemalangan Di Lebuh Raya Pantai Timur 2 ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dua Mangsa Maut Kemalangan Di Lebuh Raya Pantai Timur 2 ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/dua-mangsa-maut-kemalangan-di-lebuh.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Dua Mangsa Maut Kemalangan Di Lebuh Raya Pantai Timur 2 !"

Catat Ulasan

Loading...