Loading...

Fuziah Saleh Merasmikan Ranting PKR Kampung Cempaka !

Loading...
Fuziah Saleh Merasmikan Ranting PKR Kampung Cempaka ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Fuziah Saleh Merasmikan Ranting PKR Kampung Cempaka !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Fuziah Saleh Merasmikan Ranting PKR Kampung Cempaka !
link : Fuziah Saleh Merasmikan Ranting PKR Kampung Cempaka !

Baca juga


Fuziah Saleh Merasmikan Ranting PKR Kampung Cempaka !


KUANTAN: Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Fuziah Salleh hari ini merasmikan ranting Parti Keadilan Rakyat (PKR) Kampung Chempaka dekat sini.


Program telah diadakan di Cafe D'Peria bersempena majlis jamuan hari raya yang dianjurkan ranting terbabit. Fuziah selaku Ahli Parlimen Kuantan untuk penggal ketiga berharap ranting baru itu dapat menarik lebih ramai ahli dalam masa terdekat, tambahan pula PKR kini bersama dengan Pakatan Harapan yang merupakan kerajaaan pusat.



Turut hadir pada majlis itu ialah Pegawai Khas beliau, Fakhrul Anuar Zulkawi serta beberapa orang kepimpinan PKR Pahang yang lainnya. #PDO



Demikianlah Artikel Fuziah Saleh Merasmikan Ranting PKR Kampung Cempaka !

Sekianlah artikel Fuziah Saleh Merasmikan Ranting PKR Kampung Cempaka ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Fuziah Saleh Merasmikan Ranting PKR Kampung Cempaka ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/fuziah-saleh-merasmikan-ranting-pkr.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Fuziah Saleh Merasmikan Ranting PKR Kampung Cempaka !"

Catat Ulasan

Loading...