Loading...

PRA-MUSIM : CHESTER LAWAN LIVERPOOL

Loading...
PRA-MUSIM : CHESTER LAWAN LIVERPOOL - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PRA-MUSIM : CHESTER LAWAN LIVERPOOL, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PRA-MUSIM : CHESTER LAWAN LIVERPOOL
link : PRA-MUSIM : CHESTER LAWAN LIVERPOOL

Baca juga


PRA-MUSIM : CHESTER LAWAN LIVERPOOL


Dah lama tak menulis. Nak ulas pasal pemain Liverpool yang main wakili negara masing2 pun tak berapa minat. Cuma harap pemain seperti Hendo, Trent , Firmino dan Lovren tak balik dengan kecederaaan. Kebetulan perlawanan persahabtan kali ni jatuh plak sama dengan perlawanan England dan Sweden. Kalau diberi pilihan rata-rata, peminat Liverpool dari England lebih memilih layan Liverpool. Sebab wakil Liverpool hanya Hendo dan Trent.

Abam sendiri walaupun bukan peminat England, tetapi sokong juga sebab ada wakil Liverpool kat sana, begitu juga dengan Brazil  dan Croatia. Namun nilai perlawanan persahabatan Liverpool lebih bermakna walaupun lawan pasukan fakir miskin macam Chester City. Lagipun keterujaan nak tengok pemain baru macam Keita dan Fabinho adalah faktor penting. Dan juga nak tengok pemain muda macam Wilson, Materson dan beberapa muka baru dari akademi yang bakal ikut jejak Trent.

Separuh pertama:

Karius
Clyne Materson Klavan Robertson
Fabinho Milner Keita
Wilson Solanke Ojo

Separuh kedua:

Ward
Milner Gomez Klavan, Moreno
Chirivella, Keita, Jones
Ings Origi Kent

Almost time for matchday one... 🗓 Saturday 🆚 🕑 2pm BST (3pm KO) 💻 Live worldwide via GO ()





























Demikianlah Artikel PRA-MUSIM : CHESTER LAWAN LIVERPOOL

Sekianlah artikel PRA-MUSIM : CHESTER LAWAN LIVERPOOL kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PRA-MUSIM : CHESTER LAWAN LIVERPOOL dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/pra-musim-chester-lawan-liverpool.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "PRA-MUSIM : CHESTER LAWAN LIVERPOOL"

Catat Ulasan

Loading...