Loading...

Syed Saddiq Di Kecam, Dakwaan Beliau Lantik Pejuang LGBT !

Loading...
Syed Saddiq Di Kecam, Dakwaan Beliau Lantik Pejuang LGBT ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Syed Saddiq Di Kecam, Dakwaan Beliau Lantik Pejuang LGBT !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Syed Saddiq Di Kecam, Dakwaan Beliau Lantik Pejuang LGBT !
link : Syed Saddiq Di Kecam, Dakwaan Beliau Lantik Pejuang LGBT !

Baca juga


Syed Saddiq Di Kecam, Dakwaan Beliau Lantik Pejuang LGBT !


KUALA LUMPUR – Tidak sampai seminggu menjadi Menteri Belia dan Sukan, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman dilanda kontroversi kecil apabila beliau menafikan telah me­lantik seorang pejuang lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT), Numan Afifi Saadan sebagai pegawai khas di pejabatnya.

Ahli Parlimen­ Muar yang berusia 25 tahun itu didakwa tidak bercakap benar selepas mengeluarkan kenyataan di akaun Facebook miliknya dengan menafikan khabar angin tersebut.

Bagaimanapun, kenya­taan Syed Saddiq didapati bercanggah selepas netizen memuat naik screenshot carian direktori kakita­ngan Kementerian Belia dan Sukan (KBS) yang memaparkan nama Numan sebagai pegawai tugas-tugas khas di Pejabat Menteri Belia dan Sukan.

Selain carian di internet, beberapa kenalan wartawan yang membuat liputan program Syed Saddiq selepas beliau dilantik menjadi menteri dimaklumkan Numan Afifi adalah pegawai akhbar­nya. #sumber


Demikianlah Artikel Syed Saddiq Di Kecam, Dakwaan Beliau Lantik Pejuang LGBT !

Sekianlah artikel Syed Saddiq Di Kecam, Dakwaan Beliau Lantik Pejuang LGBT ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Syed Saddiq Di Kecam, Dakwaan Beliau Lantik Pejuang LGBT ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/syed-saddiq-di-kecam-dakwaan-beliau.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Syed Saddiq Di Kecam, Dakwaan Beliau Lantik Pejuang LGBT !"

Catat Ulasan

Loading...