Loading...

[video] Hanipa Rebah & Jatuh Pengsan Ketika PM Bagi Ucapan

Loading...
[video] Hanipa Rebah & Jatuh Pengsan Ketika PM Bagi Ucapan - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [video] Hanipa Rebah & Jatuh Pengsan Ketika PM Bagi Ucapan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [video] Hanipa Rebah & Jatuh Pengsan Ketika PM Bagi Ucapan
link : [video] Hanipa Rebah & Jatuh Pengsan Ketika PM Bagi Ucapan

Baca juga


[video] Hanipa Rebah & Jatuh Pengsan Ketika PM Bagi Ucapan



Hanipa Rebah & Jatuh Pengsan Ketika PM Bagi Ucapan 

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Undang-undang) Mohamed Hanipa Maidin pengsan lalu jatuh dari pentas utama, ketika Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir Mohamad berucap sempena perjumpaan bersama warga Jabatan Perdana Menteri (JPM) di Dataran Perdana, Bangunan Perdana Putra pagi tadi. 

Hanipa diberi rawatan kecemasan oleh Pasukan Paramedik sebelum dikejarkan ke Hospital Putrajaya.


Demikianlah Artikel [video] Hanipa Rebah & Jatuh Pengsan Ketika PM Bagi Ucapan

Sekianlah artikel [video] Hanipa Rebah & Jatuh Pengsan Ketika PM Bagi Ucapan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [video] Hanipa Rebah & Jatuh Pengsan Ketika PM Bagi Ucapan dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/video-hanipa-rebah-jatuh-pengsan-ketika.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[video] Hanipa Rebah & Jatuh Pengsan Ketika PM Bagi Ucapan"

Catat Ulasan

Loading...