Loading...

Kontroversi Video Lucah, Haziq Di Laporkan Di Tahan di KLIA !

Loading...
Kontroversi Video Lucah, Haziq Di Laporkan Di Tahan di KLIA ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kontroversi Video Lucah, Haziq Di Laporkan Di Tahan di KLIA !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kontroversi Video Lucah, Haziq Di Laporkan Di Tahan di KLIA !
link : Kontroversi Video Lucah, Haziq Di Laporkan Di Tahan di KLIA !

Baca juga


Kontroversi Video Lucah, Haziq Di Laporkan Di Tahan di KLIA !


SEPANG - Haziq Abdullah Abdul Aziz dilaporkan ditahan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini petang tadi.

"Difahamkan oleh sumber polis bahawa Haziq telah ditahan kira-kira pukul 5.30 petang," lapor sebuah portal berita tempatan hari ini.

Ketua Polis Daerah KLIA, Asisten Komisioner Zulkifli Adamshah ketika dihubungi Kosmo! bagaimanapun belum dapat mengesahkan lagi penahanan Haziq buat masa ini.

"Setakat ini, saya masih belum terima maklumat mengenai penahanan Haziq. Perkara ini akan dimaklumkan nanti," katanya.

Dalam pada itu, Kosmo! difahamkan kenyataan rasmi berhubung penahanan Haziq akan dikeluarkan oleh Bukit Aman dalam masa terdekat. #sumber


Demikianlah Artikel Kontroversi Video Lucah, Haziq Di Laporkan Di Tahan di KLIA !

Sekianlah artikel Kontroversi Video Lucah, Haziq Di Laporkan Di Tahan di KLIA ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kontroversi Video Lucah, Haziq Di Laporkan Di Tahan di KLIA ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2019/06/kontroversi-video-lucah-haziq-di.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kontroversi Video Lucah, Haziq Di Laporkan Di Tahan di KLIA !"

Catat Ulasan

Loading...