Loading...

Mantan ADUN PAS Kuala Pahang Meninggal Dunia Awal Pagi Ini

Loading...
Mantan ADUN PAS Kuala Pahang Meninggal Dunia Awal Pagi Ini - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mantan ADUN PAS Kuala Pahang Meninggal Dunia Awal Pagi Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mantan ADUN PAS Kuala Pahang Meninggal Dunia Awal Pagi Ini
link : Mantan ADUN PAS Kuala Pahang Meninggal Dunia Awal Pagi Ini

Baca juga


Mantan ADUN PAS Kuala Pahang Meninggal Dunia Awal Pagi Ini


KUANTAN - Mantan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kuala Pahang, Mohd Iqbal Mohd Rusdi meninggal dunia di Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) awal pagi ini. 

Allahyarham yang mewakilil PAS menang kerusi DUN Kuala Pahang pada PRU10 dengan menewaskan calon BN Dato Abdullah bin Md.Derus dengan majoriti 1,805 undi. 

Sementara itu pada ada PRU11 (2004) Allahyarham bertanding pula di kerusi DUN Peramu Jaya, tetapi tewas kepada calon BN iaitu Wan Iqbal Afdza Wan Abdul Hamid dengan majoriti 4,163 undi. 

Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan kalangan orang-orang beriman dan beramal soleh hendaknya. #PDO

** Foto ehsan RBONEWS


Demikianlah Artikel Mantan ADUN PAS Kuala Pahang Meninggal Dunia Awal Pagi Ini

Sekianlah artikel Mantan ADUN PAS Kuala Pahang Meninggal Dunia Awal Pagi Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mantan ADUN PAS Kuala Pahang Meninggal Dunia Awal Pagi Ini dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2019/06/mantan-adun-pas-kuala-pahang-meninggal.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mantan ADUN PAS Kuala Pahang Meninggal Dunia Awal Pagi Ini"

Catat Ulasan

Loading...