Loading...

Muktamar Muslimat PAS, Bukit Gambang Menghijau Di Pagi Hari

Loading...
Muktamar Muslimat PAS, Bukit Gambang Menghijau Di Pagi Hari - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Muktamar Muslimat PAS, Bukit Gambang Menghijau Di Pagi Hari, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Muktamar Muslimat PAS, Bukit Gambang Menghijau Di Pagi Hari
link : Muktamar Muslimat PAS, Bukit Gambang Menghijau Di Pagi Hari

Baca juga


Muktamar Muslimat PAS, Bukit Gambang Menghijau Di Pagi Hari


KUANTAN,15 Jun – Ahli Dewan Muslimat PAS dari seluruh Malaysia mula membanjiri Dewan Pusat Konvensyen Bukit Gambang City awal pagi ini sempena Muktamar Tahunan Dewan Muslimat PAS kali ke-59.

Perkarangan dewan mula dimeriahkan dengan kehadiran para perwakilan, pemerhati dan petugas – petugas khas muktamar seawal jam 6.45 am walaupun aturcara program bakal bermula jam 8.00 pagi.


Para perwakilan hadir mewakili negeri masing – masing untuk sesi perasmian dan perbahasan muktamar.


Para petugas mula berada pada posisi masing – masing untuk memulakan tugas yang ditetapkan supaya majlis berjalan lancar.

Tema Muktamar Tahunan Dewan Muslimat PAS kali ini ialah ‘Islam Memimpin Wanita Sejahtera’. #sumber


Demikianlah Artikel Muktamar Muslimat PAS, Bukit Gambang Menghijau Di Pagi Hari

Sekianlah artikel Muktamar Muslimat PAS, Bukit Gambang Menghijau Di Pagi Hari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Muktamar Muslimat PAS, Bukit Gambang Menghijau Di Pagi Hari dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2019/06/muktamar-muslimat-pas-bukit-gambang.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Muktamar Muslimat PAS, Bukit Gambang Menghijau Di Pagi Hari"

Catat Ulasan

Loading...