Loading...

Penyanyi To’ki Cedera Parah Di Serang Tiga Lelak iMalamTadi !

Loading...
Penyanyi To’ki Cedera Parah Di Serang Tiga Lelak iMalamTadi ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penyanyi To’ki Cedera Parah Di Serang Tiga Lelak iMalamTadi !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penyanyi To’ki Cedera Parah Di Serang Tiga Lelak iMalamTadi !
link : Penyanyi To’ki Cedera Parah Di Serang Tiga Lelak iMalamTadi !

Baca juga


Penyanyi To’ki Cedera Parah Di Serang Tiga Lelak iMalamTadi !


KUALA LUMPUR - Penyanyi To’ki cedera parah ditangan kirinya selepas diserang tiga lelaki dalam kejadian yang berlaku sekitar pukul 8 malam semalam.

Menurut To’ki atau nama sebenarnya Mohd. Zaki Mansur, 54, ketika kejadian dia dalam perjalanan pulang dari pusat beli-belah, Selayang Mall ke rumahnya di Taman Koperasi Polis Fasa 2, Batu Caves, Gombak, Selangor.

“Ketika dalam perjalanan pulang ke rumah, tiga orang lelaki yang menaiki dua motosikal menyerang saya menggunakan pisau.

“Mereka mahu merampas barang yang berada dalam bakul motosikal saya. Walhal barang-barang tersebut hanyalah alatan untuk saya melukis,” ujar To’ki ketika dihubungi  sebentar tadi.

Disebabkan kecederaan tersebut, To’ki yang pernah popular dengan lagu Seni Berzaman itu telah menjalani pembedahan selama lima jam di Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk menyambung semula urat-urat tangannya yang terputus akibat serangan tersebut.

“Alhamdulillah, keadaan saya stabil kerana tiada kecederaan lain selain tangan kiri. Bagaimanapun saya belum membuat laporan polis berhubung kejadian tersebut,” ujar To’ki.

Dalam pada itu, Presiden Persatuan Karyawan Malaysia (Karyawan), Datuk Freddie Fernandez sempat melawat To’ki untuk memberi sokongan dan semangat kepadanya.

“Pihak Karyawan akan memberi sokongan dan memantau keadaannya. Tambahan, To’ki perlu menjalani rawatan fisioterapi selepas ini kerana tangannya digunakan untuk bermain gitar.

“Saya berharap keadaan tangannya akan pulih seperti biasa memandangkan bermain muzik adalah punca rezeki utamanya,” tutur Freddie. #sumber


Demikianlah Artikel Penyanyi To’ki Cedera Parah Di Serang Tiga Lelak iMalamTadi !

Sekianlah artikel Penyanyi To’ki Cedera Parah Di Serang Tiga Lelak iMalamTadi ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penyanyi To’ki Cedera Parah Di Serang Tiga Lelak iMalamTadi ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2019/06/penyanyi-toki-cedera-parah-di-serang.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Penyanyi To’ki Cedera Parah Di Serang Tiga Lelak iMalamTadi !"

Catat Ulasan

Loading...