Loading...

Polis: Wanita Dakwa Di Pukul Suami Akibat Perselisihan Faham

Loading...
Polis: Wanita Dakwa Di Pukul Suami Akibat Perselisihan Faham - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Polis: Wanita Dakwa Di Pukul Suami Akibat Perselisihan Faham, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Polis: Wanita Dakwa Di Pukul Suami Akibat Perselisihan Faham
link : Polis: Wanita Dakwa Di Pukul Suami Akibat Perselisihan Faham

Baca juga


Polis: Wanita Dakwa Di Pukul Suami Akibat Perselisihan Faham


KUANTAN - Seorang wanita mendakwa dipukul suaminya dengan menggunakan penyapu, penyangkut baju dan rotan bulu ayam selain dicucuh dengan puntung cerut oleh suaminya di Mentakab, Temerloh dekat sini.

Ketua Polis Daerah Temerloh ACP Zundin Mahmood berkata mangsa yang berusia 29 tahun mendakwa kejadian berlaku pada 7 petang, Isnin lalu namun mangsa hanya membuat laporan polis pada 7 petang semalam, dengan bantuan rakannya.

"Mangsa mendakwa kejadian berlaku akibat perselisihan faham kerana suaminya mengesyaki dirinya mempunyai hubungan sulit selepas membaca pesanan WhatsApp daripada lelaki lain di telefon bimbitnya.

"Suspek yang dikatakan marah selepas membaca pesanan itu bertindak memukul badan mangsa selain didakwa mencucuh puntung cerut di tangan kanannya," katanya semasa dihubungi di sini, hari ini.

Zundin berkata mangsa yang mempunyai kesan lebam di bahagian kiri badan dan mata dihantar ke Hospital Sultan Haji Ahmad Shah di Temerloh untuk rawatan.

Beliau berkata mangsa dan suspek yang merupakan seorang kontraktor telah berkahwin sejak enam tahun lalu, namun tidak dikurniakan anak.

Suspek yang ditahan malam tadi, kini direman selama tiga hari bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 10 tahun atau denda atau sebat atau mana-mana dua hukuman itu, jika sabit kesalahan. #sumber


Demikianlah Artikel Polis: Wanita Dakwa Di Pukul Suami Akibat Perselisihan Faham

Sekianlah artikel Polis: Wanita Dakwa Di Pukul Suami Akibat Perselisihan Faham kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Polis: Wanita Dakwa Di Pukul Suami Akibat Perselisihan Faham dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2019/06/polis-wanita-dakwa-di-pukul-suami.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Polis: Wanita Dakwa Di Pukul Suami Akibat Perselisihan Faham"

Catat Ulasan

Loading...