Loading...

Video Lucah: Tiada Tindakan Akan Di Kenakan Terhadap Haziq !

Loading...
Video Lucah: Tiada Tindakan Akan Di Kenakan Terhadap Haziq ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video Lucah: Tiada Tindakan Akan Di Kenakan Terhadap Haziq !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video Lucah: Tiada Tindakan Akan Di Kenakan Terhadap Haziq !
link : Video Lucah: Tiada Tindakan Akan Di Kenakan Terhadap Haziq !

Baca juga


Video Lucah: Tiada Tindakan Akan Di Kenakan Terhadap Haziq !


KUCHING - Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan tiada sebarang tindakan akan dikenakan terhadap Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Santubong, Haziq Abdullah Abdul Aziz yang mengaku terbabit dalam aksi intim bersama seorang menteri kabinet dalam video lucah.

Bagaimanapun, beliau berkata, PKR akan menunggu siasatan polis terlebih dahulu dan tidak mahu mengambil keputusan terburu-buru untuk menghukum sehinggalah Haziq terbukti bersalah.

Anwar bercakap pada sidang media selepas menghadiri Majlis Rumah Terbuka Pimpinan PKR Negeri Sarawak di sini hari ini. #sumber


Demikianlah Artikel Video Lucah: Tiada Tindakan Akan Di Kenakan Terhadap Haziq !

Sekianlah artikel Video Lucah: Tiada Tindakan Akan Di Kenakan Terhadap Haziq ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video Lucah: Tiada Tindakan Akan Di Kenakan Terhadap Haziq ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2019/06/video-lucah-tiada-tindakan-akan-di.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Video Lucah: Tiada Tindakan Akan Di Kenakan Terhadap Haziq !"

Catat Ulasan

Loading...