Loading...

PKN Pahang Sokong Kerajaan Perikatan Nasional Pusat Dan Negeri !

Loading...
PKN Pahang Sokong Kerajaan Perikatan Nasional Pusat Dan Negeri ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PKN Pahang Sokong Kerajaan Perikatan Nasional Pusat Dan Negeri !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PKN Pahang Sokong Kerajaan Perikatan Nasional Pusat Dan Negeri !
link : PKN Pahang Sokong Kerajaan Perikatan Nasional Pusat Dan Negeri !

Baca juga


PKN Pahang Sokong Kerajaan Perikatan Nasional Pusat Dan Negeri !


BENTONG - Penggerak Komuniti Negara (PKN) peringkat Negeri Pahang telah membuat keputusan menyokong penuh kepimpinan Kerajaan Perikatan Nasional (PN) di peringkat Negeri Pahang dan Pusat atas prinsip bersama membina kemakmuran rakyat. 

Demikian kenyataan media yang dibuat oleh Pengerusinya, Zakaria Abdul Hamid hari ini.

"Sejak setahun lalu, PKN telah banyak menjayakan program-program komuniti termasuk bantuan kemanusiaan semasa akibat pandemik Covid-19"

"Ini adalah selaras dengan matlamat penubuhan PKN iaitu memperkasakan komuniti dan rakyat keseluruhannya, sebagaimana termaktub dalam Dasar Komuniti Negara dibawah Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT)," katanya. 

Zakaria turut mendakwa PKN Pahang yang bersidang di sini semalam, telah memuktamatkan perlantikan 14 orang Pengerusi PKN di setiap kawasan Parlimen di seluruh Negeri Pahang, dengan keahlian setakat ini melebihi 5,000 orang. 

"Anggota PKN Pahang adalah terdiri daripada bekas-bekas anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan anak-anak muda daripada kalangan tidak berparti," tambah beliau.

Adalah dijangkakan lebih ramai lagi bekas-bekas anggota PKR dan orang awam akan menyertai PKN Pahang dalam masa yang terdekat ini katanya dalam kenyataan itu. #sumber


Demikianlah Artikel PKN Pahang Sokong Kerajaan Perikatan Nasional Pusat Dan Negeri !

Sekianlah artikel PKN Pahang Sokong Kerajaan Perikatan Nasional Pusat Dan Negeri ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PKN Pahang Sokong Kerajaan Perikatan Nasional Pusat Dan Negeri ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2020/06/pkn-pahang-sokong-kerajaan-perikatan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "PKN Pahang Sokong Kerajaan Perikatan Nasional Pusat Dan Negeri !"

Catat Ulasan

Loading...