Loading...

PKR Mungkin Sokong Calon Bebas 'Wahyu' Dari Fuziah Salleh !

Loading...
PKR Mungkin Sokong Calon Bebas 'Wahyu' Dari Fuziah Salleh ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PKR Mungkin Sokong Calon Bebas 'Wahyu' Dari Fuziah Salleh !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PKR Mungkin Sokong Calon Bebas 'Wahyu' Dari Fuziah Salleh !
link : PKR Mungkin Sokong Calon Bebas 'Wahyu' Dari Fuziah Salleh !

Baca juga


PKR Mungkin Sokong Calon Bebas 'Wahyu' Dari Fuziah Salleh !


KUANTAN - Walau pun sudah ada calon bebas menawarkan diri menjadi calon, namun PKR kemungkinan akan meletakkan calon bebas lain untuk mengisi kekosongan parti itu yang tidak bertanding pada PRK DUN Chini pada 4 Julai ini.

Demikian ditegaskan oleh bekas orang kanan PKR Pahang yang ditemui PDO malam tadi.

Menurut beliau, Pengerusi PKR Pahang iaitu Fuziah Salleh ada mendakwa tidak akan memberi kemenangan percuma kepada BN dan mungkin menyokong calon bebas.


"Tidak mungkin Fuziah akan mengarahkan jentera dan ahlinya menyokong calon bebas sedia ada (Aktivis Rakyat CMK Cucumatkilau) ini kerana calon tersebut adalah bekas ahli PKR Cabang Kuantan yang telah meninggalkan parti pada 2011. Bahkan calon terbabit dilihat tidak bersetuju dengan Fuziah dalam banyak perkara selama ini," kata beliau.

Beliau turut mendakwa, Fuziah pasti akan menghantar calon wahyu yang bebas bagi menyertai PRK ini.

"Calon yang dipilih itu dijadikan alat untuk memastikan BN tidak menang tanpa bertanding di PRK DUN Chini," katanya lagi.

Jika benar dakwaan tersebut, kemungkinan besar akan berlaku pertandingan tiga penjuru di PRK DUN Chini nanti. 

Ini pasti memberi kelebihan kepada BN dan PN untuk mempertahankan kedudukan mereka, kerana undi bebas akan berpecah.

Jika ini terjadi, sudah pasti BN akan mendapat kemenangan dengan undi yang lebih besar sebenarnya. #pahangdaily


Demikianlah Artikel PKR Mungkin Sokong Calon Bebas 'Wahyu' Dari Fuziah Salleh !

Sekianlah artikel PKR Mungkin Sokong Calon Bebas 'Wahyu' Dari Fuziah Salleh ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PKR Mungkin Sokong Calon Bebas 'Wahyu' Dari Fuziah Salleh ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2020/06/pkr-mungkin-sokong-calon-bebas-wahyu.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "PKR Mungkin Sokong Calon Bebas 'Wahyu' Dari Fuziah Salleh !"

Catat Ulasan

Loading...