Loading...

Netizen Persoalkan Tindakan Pihak Polis Tahan Veteran Tentera Kutip Derma Di IPD Bentong !

Loading...
Netizen Persoalkan Tindakan Pihak Polis Tahan Veteran Tentera Kutip Derma Di IPD Bentong ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Netizen Persoalkan Tindakan Pihak Polis Tahan Veteran Tentera Kutip Derma Di IPD Bentong !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Netizen Persoalkan Tindakan Pihak Polis Tahan Veteran Tentera Kutip Derma Di IPD Bentong !
link : Netizen Persoalkan Tindakan Pihak Polis Tahan Veteran Tentera Kutip Derma Di IPD Bentong !

Baca juga


Netizen Persoalkan Tindakan Pihak Polis Tahan Veteran Tentera Kutip Derma Di IPD Bentong !

BENTONG -  Rata-rata netizen di media sosial kini mempersoalkan tindakan pihak polis menahan tiga orang anggota veteran Angkatan Tentera Malaysia (ATM) yang menjalankan kutipan derma awam untuk Tabung Pahlawan di sini pada 21 Oktober lalu.

Walhal difahamkan ianya telah mendapat permit polis dari IPD Dang Wangi dan kelulusan dari Jabatan Hal Ehwal Veteran (JHEV).

Malahan ia turut mendapat sokongan daripada Menteri Kanan Keselamatan, Dato' Sri Ismail Sabri Yaakob sendiri.

Tindakan tersebut jelas sekali mencabar kewibawaan veteran ATM sebenarnya 

"Kenapa PDRM tak tangkap orang awam dan syarikat awam yang melakukan kutipan derma awam yang terang-terang tiada mempunyai permit polis dan kelulusan dari Menteri atau Kementerian Dalam Negeri serta kementerian yang berkaitan?. Rakyat terutamanya vetetan ATM mahukan penjelasan," kata seroang netizen. #sumber



Demikianlah Artikel Netizen Persoalkan Tindakan Pihak Polis Tahan Veteran Tentera Kutip Derma Di IPD Bentong !

Sekianlah artikel Netizen Persoalkan Tindakan Pihak Polis Tahan Veteran Tentera Kutip Derma Di IPD Bentong ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Netizen Persoalkan Tindakan Pihak Polis Tahan Veteran Tentera Kutip Derma Di IPD Bentong ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2020/10/netizen-persoalkan-tindakan-pihak-polis.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Netizen Persoalkan Tindakan Pihak Polis Tahan Veteran Tentera Kutip Derma Di IPD Bentong !"

Catat Ulasan

Loading...