Loading...

"Stay Onlines" Lancarkan Digital Hub Center Di Kuantan, Jom Jadi "Pengguna Bijak" Sekarang !

Loading...
"Stay Onlines" Lancarkan Digital Hub Center Di Kuantan, Jom Jadi "Pengguna Bijak" Sekarang ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Stay Onlines" Lancarkan Digital Hub Center Di Kuantan, Jom Jadi "Pengguna Bijak" Sekarang !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Stay Onlines" Lancarkan Digital Hub Center Di Kuantan, Jom Jadi "Pengguna Bijak" Sekarang !
link : "Stay Onlines" Lancarkan Digital Hub Center Di Kuantan, Jom Jadi "Pengguna Bijak" Sekarang !

Baca juga


"Stay Onlines" Lancarkan Digital Hub Center Di Kuantan, Jom Jadi "Pengguna Bijak" Sekarang !

  

KUANTAN - Orang ranai yang tercari-cari peluang menjana pendapatan lumayan ketika musim Covid-19 ini, dipelawa sertai Komuniti Stay Onlines. 

Platform digital yang semakin popular ini bakal membuka sebuah Digital Hub Center (DHC) di sini hari ini.

DHC yang terletak di Taman Beserah, Jalan Besesarh itu bakal dirasmikan malam ini, tanggal 26 Oktober 2020 (Isnin). Dengan perasmian ini, ia dijangka memberi harapan dan lonjakan baru untuk menjadi Stay Onlines lebih ditetima oleh warga Kuantan.

Justeru orang ramai dipelawa mengambil kesempatan ini untuk menjadikan Stay Onlines sebagai platform baharu menjana pendapatan. Tambahan pula kepada mereka yang diberhentikan kerja, graduan menganggur serta sesiapa sahaja berminat untuk menceburi bidang perniagaan ini.

Anda hanya perlu meramaikan komuniti serta mengajak seberapa ramai rakan anda untuk menjadi ahli Stay Onlines bagi menikmati kemudahan, ganjaran serta berbagai insentif yang ditawarkan.

Paling menarik, anda hanya mengajak mereka tukar belanja hangus pembayaran bil-bil utiliti setiap bulan melalui sistem Stay Onlines.

Jadilah pengguna bijak sekarang, tidak perlu bersusah payah lagi untuk membuat bayaran. Hanya dengan satu klik kini ia selesai dengan Stay Onlines.

Apa yang menarik, jika anda bayar terus kepada pihak berkaitan anda tidak menerima rebat dan peluang jana pendapatan. Tapi guna siatem Stay Onlines anda bukan sahaja dapat rebat, malah berpeluang jana pendapatan.

Akhirnya segala komitmen bulanan anda jadi percuma sebab Stay Onlines tolong bayarkan.  Hanya dapatkan sistem ini secara online RM120 sahaja sekali seumur hidup dan anda boleh menikmati segala kemudahan yang ditawarkan.

Lebih menakjubkan, selain boleh bayar bil telefon dan beli top up reload, anda juga boleh bayar lain-lain bil utiliti lain dengan mudah.

Buat masa ini telco yang boleh digunakan untuk pembelian top up reload ialah MAXIS, CELCOM, DIGI, UMOBILE, TUNETALK,  ALTEL, REDONE, YES, ONEXOX dan MERCHANTRADE.

Manakala untuk pembayaran bil telco pula, buat masa ini hanya DIGI, MAXIS, CELCOM, UMOBILE,  REDONE, ONEXOX dan YES yang boleh digunakan.

Sementara itu, bagi pembayaran bil-bil utiliti lain pula setakat ini hanya ASTRO, TM, TM UNIFI dan beberapa buah syarikat air dan letrik negeri seperti SYABAS,  SARAWAK ENERGY dan SESB.

Selain itu sistem Stay Onlines juga boleh digunakan untuk membeli pin top up untuk perkhidmatan GRAB, TOUCH N GO (Wallet), GARENA dan Pra Bayar NJOI.

Bagi kemudahan pinjaman kerajaan dan lain-lain syarikat kredit pula, setakat ini siatem Stay Onlines boleh digunakan untuk pembayaran Pinjaman Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN), COURTS, JCL dan AEON credit.

Lain-lain bil pembayaran termasuk yang berkaitan dengan agensi kerajaan akan dikemaskini dari masa ke semasa.

Bayangkan, orang beli reload dan bayar bil melalui sistem ini? Mereka dapat rebat dan anda pula dapat jana pendapatan harian.

Tidak cukup dengan itu, ada berbagai ganjaran menarik menanti anda termasuk jam tangan GMT ROLEX, telefon bimbit READMI, OPPO HUAWEI, SAMSUNG dan iPHONE. 

Malah anda juga berpeluang untuk dapatkan kereta PROTON X70, BMW 3 SERIES dan MERCEDES BENZ C250 secara percuma.

Anda nak ganjaran hadiah ini secara percuma? Apa tunggu lagi, langkah pertama daftar jadi komuniti Stay Onlines terlebih dahulu dengan membeli sistem (software) yang ditawarkan dengan harga RM120 sekali seumur hidup.

Sila klik https://ift.tt/31tkrfg untuk dihubungi untuk tindakan selanjutnya. Jika nak hadir ke majlis pelancaran malam ini, sila klik https://ift.tt/3mksOSr 

 Jika anda sedang mengangggur atau diberhentikan kerja dan sedang tercari-cari peluang jana pendapatan, jangan berlengah lagi kerana inilah peluang terbaik untuk anda bermula sebenarnya.

Siapa tahu anda juga bakal bergelar jutawan pertama program ini. #pahangdaily 



Demikianlah Artikel "Stay Onlines" Lancarkan Digital Hub Center Di Kuantan, Jom Jadi "Pengguna Bijak" Sekarang !

Sekianlah artikel "Stay Onlines" Lancarkan Digital Hub Center Di Kuantan, Jom Jadi "Pengguna Bijak" Sekarang ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Stay Onlines" Lancarkan Digital Hub Center Di Kuantan, Jom Jadi "Pengguna Bijak" Sekarang ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2020/10/stay-onlines-lancarkan-digital-hub.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to ""Stay Onlines" Lancarkan Digital Hub Center Di Kuantan, Jom Jadi "Pengguna Bijak" Sekarang !"

Catat Ulasan

Loading...