Loading...

Nasrudin Hassan Tantawi Ketuai MN Bagi Negeri Pahang, Zuraida Pula Di Selangor !

Loading...
Nasrudin Hassan Tantawi Ketuai MN Bagi Negeri Pahang, Zuraida Pula Di Selangor ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nasrudin Hassan Tantawi Ketuai MN Bagi Negeri Pahang, Zuraida Pula Di Selangor !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nasrudin Hassan Tantawi Ketuai MN Bagi Negeri Pahang, Zuraida Pula Di Selangor !
link : Nasrudin Hassan Tantawi Ketuai MN Bagi Negeri Pahang, Zuraida Pula Di Selangor !

Baca juga


Nasrudin Hassan Tantawi Ketuai MN Bagi Negeri Pahang, Zuraida Pula Di Selangor !

 

KUALA LUMPUR - Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Nasruddin Hassan Tantawi dan bekas ahli parlimen Ampang, DatukbZuraida Kamaruddin masing-masing diumum sebagai pengerusi perhubungan Muafakat Nasional (MN) Pahang dan Selangor.

Perkara itu diumumkan Pengerusi MN Tan Sri Annuar Musa menerusi hantaran di Facebook malam tadi.

Annuar berkata, sudah tiba masanya NGO yang dikemudinya itu memulakan penubuhan di peringkat negeri dan kawasan selepas menurutnya ia sudah memiliki 30,000 anggota.

"Penubuhan perhubungan negeri bermula di Sabah pada 5 Feb ini disusuli Wilayah Persekutuan, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka dan lain-lain," katanya.

Sementara itu Annuar turut mengumumkan pelantikan pengerusi MN bagi negeri Sabah dan Sarawak iaitu Jismit Japong dan Justine Jinggot.

Minggu lalu, Zuraida yang juga bekas naib presiden PKR dilantik sebagai timbalan presiden MN. Turut dilantik bagi jawatan tersebut adalah seorang lagi bekas ahli parlimen PKR, Edmund Santhara Kumar Ramanaidu.

Bagaimanapun, Nasrudin tidak pernah dikaitkan dengan NGO tersebut sebelum ini.

Annuar mengaktifkan MN selepas tidak dipilih sebagai calon BN dalam PRU-15 lalu sebelum dipecat daripada UMNO pada 8 Dis lalu. #sumber



Demikianlah Artikel Nasrudin Hassan Tantawi Ketuai MN Bagi Negeri Pahang, Zuraida Pula Di Selangor !

Sekianlah artikel Nasrudin Hassan Tantawi Ketuai MN Bagi Negeri Pahang, Zuraida Pula Di Selangor ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nasrudin Hassan Tantawi Ketuai MN Bagi Negeri Pahang, Zuraida Pula Di Selangor ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/01/nasrudin-hassan-tantawi-ketuai-mn-bagi.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Nasrudin Hassan Tantawi Ketuai MN Bagi Negeri Pahang, Zuraida Pula Di Selangor !"

Catat Ulasan

Loading...