Loading...

Setpol MB Kini Jadi Pegawai Tugas-Tugas Khas Kepada Timbalan Perdana Menteri

Loading...
Setpol MB Kini Jadi Pegawai Tugas-Tugas Khas Kepada Timbalan Perdana Menteri - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Setpol MB Kini Jadi Pegawai Tugas-Tugas Khas Kepada Timbalan Perdana Menteri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Setpol MB Kini Jadi Pegawai Tugas-Tugas Khas Kepada Timbalan Perdana Menteri
link : Setpol MB Kini Jadi Pegawai Tugas-Tugas Khas Kepada Timbalan Perdana Menteri

Baca juga


Setpol MB Kini Jadi Pegawai Tugas-Tugas Khas Kepada Timbalan Perdana Menteri

 

KUANTAN - Menteri Besar Pahang, Dato' Sri Wan Rosdy Wan Ismail kehilangan seorang pegawai yang cukub berwibawa iaitu bekas Setiausaha Politiknya, Dato'Tajul Razi Abdul Aziz. 

Beliau kini telah bertugas sebagai Pegawai Tugas-Tugas Khas kepada Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi di Putrajaya.

Pada satu kenyataan di facebook rasmi Menteri Besar semalam, beliau berkata Tajul Razi merupakan seorang insan yang cukup hebat, berkaliber serta sentiasa ada bersama saya sama ada dalam waktu senang mahupun waktu yang sukar.

"Sesungguhnya ketiadaan beliau dalam pasukan saya cukup saya terasa tetapi dalam pada masa yang sama saya juga berbangga kerana Setiausaha Politik saya dipandang tinggi oleh Timbalan Perdana Menteri.

"Saya yakin dengan segala pengalaman yang beliau miliki, beliau mampu menggalas tugas baharu ini dengan baik dan cemerlang. Saya berdoa semoga Dato' Tajul dilimpahkan rahmat serta dipermudahkan segala urusan," kata kenyataannya.

Tajul Razi mengangkat sumpah sebagai Setiausaha Politik Menteri Besar Pahang pada Ogos 2018, iaitu beberapa bulan selepas Pilihan Raya Umum Ke-14 yang menyaksikan Kerajaan  Bariaan Nasional (BN) buat pertama kaliya dalam sejarah tumbang kepada Pakatan Harapan (PH) ketika itu. #sumber



Demikianlah Artikel Setpol MB Kini Jadi Pegawai Tugas-Tugas Khas Kepada Timbalan Perdana Menteri

Sekianlah artikel Setpol MB Kini Jadi Pegawai Tugas-Tugas Khas Kepada Timbalan Perdana Menteri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Setpol MB Kini Jadi Pegawai Tugas-Tugas Khas Kepada Timbalan Perdana Menteri dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/01/setpol-mb-kini-jadi-pegawai-tugas-tugas.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Setpol MB Kini Jadi Pegawai Tugas-Tugas Khas Kepada Timbalan Perdana Menteri"

Catat Ulasan

Loading...