Loading...

Asmayudin Cabar 'Anak Najib' Jawatan 'Naib Ketua' UMNO Bahagian Pekan !

Loading...
Asmayudin Cabar 'Anak Najib' Jawatan 'Naib Ketua' UMNO Bahagian Pekan ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Asmayudin Cabar 'Anak Najib' Jawatan 'Naib Ketua' UMNO Bahagian Pekan !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Asmayudin Cabar 'Anak Najib' Jawatan 'Naib Ketua' UMNO Bahagian Pekan !
link : Asmayudin Cabar 'Anak Najib' Jawatan 'Naib Ketua' UMNO Bahagian Pekan !

Baca juga


Asmayudin Cabar 'Anak Najib' Jawatan 'Naib Ketua' UMNO Bahagian Pekan !

PEKAN - Bekas Ketua Penerangan Pemuda UMNO Bahagian Pekan sesi 2013 hingga 2018, Asmayudin Uyub mengumumkan menawarkan diri bertanding jawatan Naib Ketua UMNO Bahagian Pekan pada pemilihan parti itu bermula awal bulan depan.

Beliau akan menentang seorang lagi calon bagi jawatan tersebut, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Pekan, Datuk Mohamad Nizar Najib yang juga anak bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Asmayudin berkata, beliau yakin dengan sedikit pengalaman dan semangat daya juang, mampu untuk memberikan sebaik mungkin sumbangan kepada mengukuhkan semula UMNO Bahagian Pekan.

“Sebagai ahli parti yang setia serta menghormati demokrasi yang diamalkan dalam UMNO, ia mendorong saya membuat keputusan untuk bertanding jawatan Naib Ketua UMNO Bahagian Pekan.

“Sesiapa sahaja dalam UMNO bebas untuk mencalonkan nama mereka dalam mana-mana jawatan dipertandingkan,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Asmayudin berkata, beliau sedia berdepan siapa sahaja calon untuk jawatan itu termasuk Mohamad Nizar yang juga Pengerusi Jawatankuasa Pelaburan, Perindustrian, Sains, Teknologi dan Inovasi negeri.

“Setiap calon mempunyai kelebihan masing-masing dan terserah kepada perwakilan untuk memilih siapa yang layak untuk menjawat jawatan tersebut,” katanya. #sumber



Demikianlah Artikel Asmayudin Cabar 'Anak Najib' Jawatan 'Naib Ketua' UMNO Bahagian Pekan !

Sekianlah artikel Asmayudin Cabar 'Anak Najib' Jawatan 'Naib Ketua' UMNO Bahagian Pekan ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Asmayudin Cabar 'Anak Najib' Jawatan 'Naib Ketua' UMNO Bahagian Pekan ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/02/asmayudin-cabar-anak-najib-jawatan-naib.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Asmayudin Cabar 'Anak Najib' Jawatan 'Naib Ketua' UMNO Bahagian Pekan !"

Catat Ulasan

Loading...