Loading...

Timbalan Speaker "DUN Pahang" Sahkan Beliau Di Saman Akibat Kesalahan Trafik

Loading...
Timbalan Speaker "DUN Pahang" Sahkan Beliau Di Saman Akibat Kesalahan Trafik - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Timbalan Speaker "DUN Pahang" Sahkan Beliau Di Saman Akibat Kesalahan Trafik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Timbalan Speaker "DUN Pahang" Sahkan Beliau Di Saman Akibat Kesalahan Trafik
link : Timbalan Speaker "DUN Pahang" Sahkan Beliau Di Saman Akibat Kesalahan Trafik

Baca juga


Timbalan Speaker "DUN Pahang" Sahkan Beliau Di Saman Akibat Kesalahan Trafik

 

KUANTAN - Timbalan Yang Dipertua Dewan Undangan Negeri (DUN) Pahang, Lee Chin Chen mengesahkan beliau telah disaman atas kesalahan trafik melibatkan gambar kenderaan peribadinya melanggar peraturan lalu lintas, yang tular di media sosial pada Ahad lepas.

Lee yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bilut berkata beliau telah memberi keterangan kepada polis daripada Bahagian Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik Ibu Pejabat Polis Daerah Bentong semalam, berhubung kejadian itu.

"Saya telah memberikan kerjasama kepada mereka dan satu saman telah dikeluarkan. Saya akan menjelaskan saman ini seperti mana rakyat Malaysia yang lain dalam masa terdekat," katanya menerusi kenyataan.

Lee juga mengucapkan terima kasih kepada polis kerana telus dalam menjalankan tanggungjawab mereka.

Ketua Polis Daerah Bentong Supt Zaiham Mohd Kahar menerusi kenyataan ringkas juga memaklumkan pihaknya telah mengeluarkan saman di bawah Seksyen 79(2) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987. #sumber



Demikianlah Artikel Timbalan Speaker "DUN Pahang" Sahkan Beliau Di Saman Akibat Kesalahan Trafik

Sekianlah artikel Timbalan Speaker "DUN Pahang" Sahkan Beliau Di Saman Akibat Kesalahan Trafik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Timbalan Speaker "DUN Pahang" Sahkan Beliau Di Saman Akibat Kesalahan Trafik dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/02/timbalan-speaker-dun-pahang-sahkan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Timbalan Speaker "DUN Pahang" Sahkan Beliau Di Saman Akibat Kesalahan Trafik"

Catat Ulasan

Loading...