Loading...

Tindakan Pemandu Selamba ‘U-Turn’ Di LTU Raub ByPass Untuk Elak Kesesakan Di Kecam Orang Ramai

Loading...
Tindakan Pemandu Selamba ‘U-Turn’ Di LTU Raub ByPass Untuk Elak Kesesakan Di Kecam Orang Ramai - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tindakan Pemandu Selamba ‘U-Turn’ Di LTU Raub ByPass Untuk Elak Kesesakan Di Kecam Orang Ramai, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tindakan Pemandu Selamba ‘U-Turn’ Di LTU Raub ByPass Untuk Elak Kesesakan Di Kecam Orang Ramai
link : Tindakan Pemandu Selamba ‘U-Turn’ Di LTU Raub ByPass Untuk Elak Kesesakan Di Kecam Orang Ramai

Baca juga


Tindakan Pemandu Selamba ‘U-Turn’ Di LTU Raub ByPass Untuk Elak Kesesakan Di Kecam Orang Ramai

PETALING JAYA: Tindakan segelintir pengguna kenderaan yang selamba membuat pusingan U dipercayai di laluan Lebuh Raya Lingkaran Tengah Utama (LTU) Raub Bypass dikecam orang ramai.

Menerusi video dimuat naik pada TikTok, seorang pengguna merakam pengalaman menggunakan laluan lebuh raya baharu itu, namun tidak lama kemudian, berlaku kesesakan di hadapan ekoran pertambahan kenderaan.

Dalam video itu, terdapat kenderaan yang bertindak melakukan pusingan U termasuk perakam video tersebut, sedangkan laluan itu adalah sehala sekali gus tidak dibenarkan untuk berbuat demikian.

Orang ramai kemudian mengecam perbuatan bahaya tersebut, manakala perakam itu dipercayai telah memadamkan videonya daripada TikTok, namun ia sempat dikongsikan pengguna lain menerusi platform media sosial lain.

“Kenapa kena ‘U-turn’ kat lebuh raya. Kalau jadi apa-apa, dah menyusahkan orang lain. Nak raya dah, tolong lah bagi kerjasama,” kata Bang Jimm pada aplikasi X.

“Ini kalau lori sampai, hentam. Mahu kena kecam teruk ‘driver’ lori,” komen Safwan Suhaime.

“Kenapa suka bahayakan nyawa orang lain. Kalau kereta belakang laju tak sempat nak elak memang akan berlaku kemalangan. Semoga tak ada apa-apa berlaku lah,” kata Fitri Nizam. #sumber



Demikianlah Artikel Tindakan Pemandu Selamba ‘U-Turn’ Di LTU Raub ByPass Untuk Elak Kesesakan Di Kecam Orang Ramai

Sekianlah artikel Tindakan Pemandu Selamba ‘U-Turn’ Di LTU Raub ByPass Untuk Elak Kesesakan Di Kecam Orang Ramai kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tindakan Pemandu Selamba ‘U-Turn’ Di LTU Raub ByPass Untuk Elak Kesesakan Di Kecam Orang Ramai dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2024/04/tindakan-pemandu-selamba-u-turn-di-ltu.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tindakan Pemandu Selamba ‘U-Turn’ Di LTU Raub ByPass Untuk Elak Kesesakan Di Kecam Orang Ramai"

Catat Ulasan

Loading...