Loading...

Pendaftaran HARAPAN: Tiada kemas kini, tiada komen

Loading...
Pendaftaran HARAPAN: Tiada kemas kini, tiada komen - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pendaftaran HARAPAN: Tiada kemas kini, tiada komen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pendaftaran HARAPAN: Tiada kemas kini, tiada komen
link : Pendaftaran HARAPAN: Tiada kemas kini, tiada komen

Baca juga


Pendaftaran HARAPAN: Tiada kemas kini, tiada komen


Status pendaftaran Pakatan Harapan sebagai sebuah gabungan rasmi pembangkang masih belum jelas.

Ketua Pengarah Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) Surayati Ibrahim berkata beliau masih tidak mempunyai sebarang “kemas kini” berhubung perkara itu dalam sidang media di Putrajaya hari ini.

Ditanya kenapa masa yang lama diambil untuk menguruskan permohonan itu, Surayati hanya menjawab: “Tiada komen”.

Pada 28 Julai lalu HARAPAN mengemukakan permohonan secara rasmi kepada ROS untuk mendaftarkan gabungan parti pembangkang berkenaan.



Demikianlah Artikel Pendaftaran HARAPAN: Tiada kemas kini, tiada komen

Sekianlah artikel Pendaftaran HARAPAN: Tiada kemas kini, tiada komen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pendaftaran HARAPAN: Tiada kemas kini, tiada komen dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2017/11/pendaftaran-harapan-tiada-kemas-kini.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pendaftaran HARAPAN: Tiada kemas kini, tiada komen"

Catat Ulasan

Loading...