Loading...

Lim Kit Siang: Najib Perlu Dedah Pertemuan Dengan Jho Low !

Loading...
Lim Kit Siang: Najib Perlu Dedah Pertemuan Dengan Jho Low ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lim Kit Siang: Najib Perlu Dedah Pertemuan Dengan Jho Low !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lim Kit Siang: Najib Perlu Dedah Pertemuan Dengan Jho Low !
link : Lim Kit Siang: Najib Perlu Dedah Pertemuan Dengan Jho Low !

Baca juga


Lim Kit Siang: Najib Perlu Dedah Pertemuan Dengan Jho Low !


KUALA LUMPUR - Bekas perdana menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak didesak untuk mendedahkan isi perbincangan ketika pertemuannya dengan ahli perniagaan kontroversi, Jho Low selepas Jabatan Keadilan (DOJ) Amerika Syarikat memfailkan tindakan undang-undang kleptokrasi pada Julai 2016.

Gesaan tersebut disuarakan oleh Ahli Parlimen Iskandar Puteri, Lim Kit Siang kepada Najib sekiranya bekas perdana menteri itu masih percaya kepada ketelusan dan kebertanggungjawaban.

“Beritahu orang ramai dan nyatakan isi perbincangan serta keadaan pertemuan itu antara Najib dan Jho Low,” katanya memetik laporan Malaysiakini.

Kit Siang yang juga pemimpin veteran DAP turut mempersoalkan sekiranya Ahli Parlimen Pekan itu ada bertanyakan kepada Jho Low mengenai kapal persiaran mewah, The Equanimity ketika pertemuan itu.

“Adakah beliau (Najib) bertanya Jho Low mengenai The Equanimity yang telah menjadi berita antarabangsa?,” soal Kit Siang.

Kit Siang juga bertanyakan soalan siapa menggunakan siapa dalam skandal ‘lombong emas’ 1MDB.

“Najib atau Jho Low? Atau ini suatu usaha sama oleh kedua-dua mereka?,” soal beliau. #sumber



Demikianlah Artikel Lim Kit Siang: Najib Perlu Dedah Pertemuan Dengan Jho Low !

Sekianlah artikel Lim Kit Siang: Najib Perlu Dedah Pertemuan Dengan Jho Low ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lim Kit Siang: Najib Perlu Dedah Pertemuan Dengan Jho Low ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/lim-kit-siang-najib-perlu-dedah.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Lim Kit Siang: Najib Perlu Dedah Pertemuan Dengan Jho Low !"

Catat Ulasan

Loading...