Loading...

MB Pahang Harap, Kerajaan Pusat Membina Hospital Maran

Loading...
MB Pahang Harap, Kerajaan Pusat Membina Hospital Maran - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MB Pahang Harap, Kerajaan Pusat Membina Hospital Maran, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MB Pahang Harap, Kerajaan Pusat Membina Hospital Maran
link : MB Pahang Harap, Kerajaan Pusat Membina Hospital Maran

Baca juga


MB Pahang Harap, Kerajaan Pusat Membina Hospital Maran


KUANTAN - Menteri Besar Pahang berharap  projek pembinaan Hospital Maran yang dirancang sejak 2009 akan diteruskan Kerajaan Persekutuan.

Datuk Seri Wan Rosdy Wan Ismail berkata, projek tersebut amat bermanfaat kepada lebih 130,000 penduduk daerah Maran dan sekitarnya.


Menurutnya, pembinaan hospital akan menyelesaikan masalah keperluan penduduk daerah Maran yang sebelum ini terpaksa mendapatkan rawatan di hospital lain seperti di Temerloh dan Bandar Pusat Jengka.


"Untuk itu peskit memerlukan banyak perbelanjaan dari segi jarak dan masa.

"Bagi membina sesebuah hospital melibatkan banyak isu teknikal dan sebagainya. Justeru saya berharap kerajaan pusat akan meneruskan projek yang telah dirancang ini.

"Ia memudahkan penduduk bandar tersebut kerana jarak ke hospital lebih dekat. Bandar Maran berstatus pusat pentadbiran memerlukan  hospital moden sebagai pemangkin kepada usaha  merancakkan lagi aktiviti ekonomi penduduk," katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pada Majlis Sambutan Aidilfitri di Bangunan Persekutuan, di sini, pagi tadi. #sumber


Demikianlah Artikel MB Pahang Harap, Kerajaan Pusat Membina Hospital Maran

Sekianlah artikel MB Pahang Harap, Kerajaan Pusat Membina Hospital Maran kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MB Pahang Harap, Kerajaan Pusat Membina Hospital Maran dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/mb-pahang-harap-kerajaan-pusat-membina.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "MB Pahang Harap, Kerajaan Pusat Membina Hospital Maran"

Catat Ulasan

Loading...