Loading...

Pemandu Grab Di Lapor Hilang Sejak Tiga Hari Lepas Di Johor

Loading...
Pemandu Grab Di Lapor Hilang Sejak Tiga Hari Lepas Di Johor - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pemandu Grab Di Lapor Hilang Sejak Tiga Hari Lepas Di Johor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemandu Grab Di Lapor Hilang Sejak Tiga Hari Lepas Di Johor
link : Pemandu Grab Di Lapor Hilang Sejak Tiga Hari Lepas Di Johor

Baca juga


Pemandu Grab Di Lapor Hilang Sejak Tiga Hari Lepas Di Johor


JOHOR BAHRU - Polis sedang giat mengesan seorang pemandu Grab yang dilaporkan hilang dan tidak pulang ke rumahnya di Taman Kota Masai, dekat Pasir Gudang, sejak tiga hari lepas.

Ketua Polis Daerah Seri Alam Supt Jokhiri Abdul Aziz berkata lelaki itu disedari hilang oleh isterinya selepas keluar dari rumah untuk bekerja, kira-kira 10 malam, Selasa lepas.

"Polis Daerah Seri Alam mengesahkan menerima laporan bersabit kejadian itu (kehilangan). Usaha mengesan lokasi terakhir telefon bimbit mangsa sedang dijalankan dan gambar mangsa juga telah diedarkan.

"Hingga kini, mangsa dan juga kenderaan Saga BLM warna kelabu bernombor pendaftaran JMQ 2214 yang dipandunya masih belum ditemui," katanya menerusi kenyataan di sini hari ini.

Jokhiri berkata siasatan awal mendapati pemandu Grab itu keluar dari rumahnya sebelum menuju ke destinasi yang tidak diketahui dan buat masa ini tiada sebarang unsur jenayah disyaki berlaku. #sumber


Demikianlah Artikel Pemandu Grab Di Lapor Hilang Sejak Tiga Hari Lepas Di Johor

Sekianlah artikel Pemandu Grab Di Lapor Hilang Sejak Tiga Hari Lepas Di Johor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pemandu Grab Di Lapor Hilang Sejak Tiga Hari Lepas Di Johor dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/pemandu-grab-di-lapor-hilang-sejak-tiga.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pemandu Grab Di Lapor Hilang Sejak Tiga Hari Lepas Di Johor"

Catat Ulasan

Loading...