Loading...

Adam Rayqal Di Goncangkan, Di Ketuk Kepala Sebelum Mati !

Loading...
Adam Rayqal Di Goncangkan, Di Ketuk Kepala Sebelum Mati ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Adam Rayqal Di Goncangkan, Di Ketuk Kepala Sebelum Mati !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Adam Rayqal Di Goncangkan, Di Ketuk Kepala Sebelum Mati !
link : Adam Rayqal Di Goncangkan, Di Ketuk Kepala Sebelum Mati !

Baca juga


Adam Rayqal Di Goncangkan, Di Ketuk Kepala Sebelum Mati !


KLANG - Polis Selangor akan menyiasat dakwaan bayi lelaki berusia lima bulan, Adam Rayqal Mohd. Sufi Naeif telah digoncangkan badan dan diketuk kepalanya oleh pengasuh sebelum ditemui mati di dalam peti ais di rumah pengasuhnya di Kampung Nakhoda, Batu Caves, Selangor, Selasa lalu.

Ketua Polis Selangor, Datuk Mazlan Mansor berkata, ini termasuk merakam keterangan daripada ibu bapa kepada kanak-kanak berusia lima tahun yang didakwa menyaksikan kejadian itu.

Kanak-kanak itu adalah antara tiga yang diasuh oleh suspek.

"Kita dengar pelbagai cerita tetapi ia belum disahkan lagi dan akan memanggil mereka memberikan keterangan sekiranya diperlukan bagi membantu siasatan.

"Namun, kita difahamkan, bayi (Adam Rayqal) berkenaan dihantar ke rumah pengasuh kira-kira pukul 12.30 tengah hari dan siasatan kita bermula daripada situ sehingga bayi ini ditemui meninggal dunia," katanya ketika ditemui di Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Utara di pekarangan IPD Klang Utara di sini hari ini.


Beliau berkata demikian bagi mengulas laporan sebuah akhbar tempatan bahawa seorang kanak-kanak yang turut diasuh suspek berusia 33 tahun itu mengoncang badan dan mengetuk kepala Allahyarham Adam Rayqal kerana asyik menangis.

Mazlan menambah, pihaknya juga akan merakam keterangan daripada kedua-dua ibu bapa mangsa dalam masa terdekat.

Jelas beliau, hasil siasatan awal mendapati suspek utama iaitu pengasuh tersebut tidak mempunyai sebarang rekod jenayah, manakala rakannya merupakan pegawai bank. #sumber


Demikianlah Artikel Adam Rayqal Di Goncangkan, Di Ketuk Kepala Sebelum Mati !

Sekianlah artikel Adam Rayqal Di Goncangkan, Di Ketuk Kepala Sebelum Mati ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Adam Rayqal Di Goncangkan, Di Ketuk Kepala Sebelum Mati ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/adam-rayqal-di-goncangkan-di-ketuk.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Adam Rayqal Di Goncangkan, Di Ketuk Kepala Sebelum Mati !"

Catat Ulasan

Loading...