Loading...

Tabung Bantuan Guaman Untuk Bantu Najib Kutip RM223,908

Loading...
Tabung Bantuan Guaman Untuk Bantu Najib Kutip RM223,908 - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tabung Bantuan Guaman Untuk Bantu Najib Kutip RM223,908, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tabung Bantuan Guaman Untuk Bantu Najib Kutip RM223,908
link : Tabung Bantuan Guaman Untuk Bantu Najib Kutip RM223,908

Baca juga


Tabung Bantuan Guaman Untuk Bantu Najib Kutip RM223,908


KUALA LUMPUR: Tabung Kemudahan Guaman Datuk Seri Najib Razak yang dilancarkan semalam berjaya mengumpul dana sebanyak RM223,908 sehingga jam 5 petang tadi.
Naib Ketua UMNO Bahagian Seputeh, Datuk Razlan Rafii berkata, pelbagai pihak tampil memberikan sumbangan dalam bentuk tunai mahupun pindahan ke akaun CIMB Kelab Belia Berkhidmat 8601952060.
"Itu adalah jumlah sumbangan terkini daripada rakyat Malaysia yang prihatin akan nasib Datuk Seri Najib Razak. Terima kasih dan mohon terus sebarkan. Sama-sama kita membantu orang yang ada budinya kepada kita semua.
"Ramai yang membantu mengikut kemampuan masing-masing, ada yang menyumbang RM2, RM13 dan ada juga menyumbang RM1,500," katanya ketika dihubungi hari ini.
Razlan berkata, selepas ini, urusan mengemaskini akaun hanya boleh dilakukan pagi Isnin berikutan penutupan kaunter bank pada hujung minggu.
Tabung yang dibuka sehingga jam 12 tengah hari Isnin ini bermatlamat untuk mengumpul dana sebanyak RM500,000 sahaja dan ditutup serta merta apabila jumlah itu dicapai dalam tempoh berkenaan.
Sementara itu Razlan turut mendedahkan kewujudan tabung palsu menggunakan akaun Maybank atas nama tabung #freenajib untuk kepentingan pihak tertentu.
"Orang ramai diminta berhati-hati dengan pihak yang cuba mengambil kesempatan," katanya. #sumber


Demikianlah Artikel Tabung Bantuan Guaman Untuk Bantu Najib Kutip RM223,908

Sekianlah artikel Tabung Bantuan Guaman Untuk Bantu Najib Kutip RM223,908 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tabung Bantuan Guaman Untuk Bantu Najib Kutip RM223,908 dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/tabung-bantuan-guaman-untuk-bantu-najib.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tabung Bantuan Guaman Untuk Bantu Najib Kutip RM223,908"

Catat Ulasan

Loading...