Loading...

Wan Azizah: Trend Salah Laku Rasuah Kalangan Belia Menurun

Loading...
Wan Azizah: Trend Salah Laku Rasuah Kalangan Belia Menurun - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wan Azizah: Trend Salah Laku Rasuah Kalangan Belia Menurun, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wan Azizah: Trend Salah Laku Rasuah Kalangan Belia Menurun
link : Wan Azizah: Trend Salah Laku Rasuah Kalangan Belia Menurun

Baca juga


Wan Azizah: Trend Salah Laku Rasuah Kalangan Belia Menurun


KUALA LUMPUR - Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail berkata, trend salah laku rasuah di kalangan belia semakin menurun, menunjukkan semakin ramai rakyat sedar mengenai akibat daripada salah laku berkenaan.

Timbalan Perdana Menteri berkata, walaupun tidak mempunyai statistik yang tepat, namun beliau dimaklumkan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia(SPRM) bahawa jumlah kes bagi lima tahun sebelum ini menurun berbanding sebelumnya.


"Ini bermakna belia kita semakin terdedah dan memahami masalah dan anomaliti," katanya selepas menyaksikan penyerahan sijil pengiktirafan Malaysia Book of Records kepada SPRM bagi penganjuran program "Walk Stop Talk: Six Hours Quarter Million Messages" di sini hari ini.

Turut  hadir Menteri Wilayah, Khalid Abd Samad dan Ketua Pesuruhjaya SPRM, Datuk Seri Mohd. Shukri Abdull.

Bagaimanapun, Wan Azizah yang juga Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat melahirkan kerisauannya terhadap jumlah pesalah laku belia yang tetap melebih separuh dari jumlah keseluruhan pesalah rasuah. #sumber


Demikianlah Artikel Wan Azizah: Trend Salah Laku Rasuah Kalangan Belia Menurun

Sekianlah artikel Wan Azizah: Trend Salah Laku Rasuah Kalangan Belia Menurun kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wan Azizah: Trend Salah Laku Rasuah Kalangan Belia Menurun dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/wan-azizah-trend-salah-laku-rasuah.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Wan Azizah: Trend Salah Laku Rasuah Kalangan Belia Menurun"

Catat Ulasan

Loading...