Loading...

Wanita UMNO Kutip Lebih RM261,000 Wang Ikat Jamin Najib !

Loading...
Wanita UMNO Kutip Lebih RM261,000 Wang Ikat Jamin Najib ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wanita UMNO Kutip Lebih RM261,000 Wang Ikat Jamin Najib !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wanita UMNO Kutip Lebih RM261,000 Wang Ikat Jamin Najib !
link : Wanita UMNO Kutip Lebih RM261,000 Wang Ikat Jamin Najib !

Baca juga


Wanita UMNO Kutip Lebih RM261,000 Wang Ikat Jamin Najib !


KUALA LUMPUR: Pergerakan Wanita UMNO hari ini menyerahkan hasil kutipan sumbangan berjumlah RM261,286 serta dua utas gelang kepada Datuk Seri Najib Tun Razak bagi membantu menyediakan wang ikat jamin yang perlu dibayar esok dalam kes mahkamah yang dihadapi bekas perdana menteri dan bekas presiden UMNO itu.

Ia dikumpulkan oleh anggota Wanita UMNO di seluruh negara, kata ketua pergerakan itu, Datuk Dr Noraini Ahmad dalam satu kenyataan.

"Saya berasa amat bangga dan terharu dengan pengorbanan yang dilakukan anggota Wanita UMNO untuk membantu Datuk Seri Najib," katanya.

Rabu lalu, Najib mengaku tidak bersalah di Mahkamah Tinggi di sini atas tiga pertuduhan melakukan pecah amanah dan satu pertuduhan menyalahgunakan jawatannya berhubung dana SRC International Sdn Bhd berjumlah RM42 juta.

Beliau dibebaskan selepas dua anaknya membayar sebahagian daripada jaminan RM1 juta yang ditetapkan mahkamah. Ia turut membenarkan bayaran itu dibuat secara ansuran iaitu dibayar pada hari pendakwaan dan esok. #sumber


Demikianlah Artikel Wanita UMNO Kutip Lebih RM261,000 Wang Ikat Jamin Najib !

Sekianlah artikel Wanita UMNO Kutip Lebih RM261,000 Wang Ikat Jamin Najib ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wanita UMNO Kutip Lebih RM261,000 Wang Ikat Jamin Najib ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/wanita-umno-kutip-lebih-rm261000-wang.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Wanita UMNO Kutip Lebih RM261,000 Wang Ikat Jamin Najib !"

Catat Ulasan

Loading...