Loading...

Penduduk Kampung Ubai Gerak Kutipan Tabung Bebas Najib !

Loading...
Penduduk Kampung Ubai Gerak Kutipan Tabung Bebas Najib ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penduduk Kampung Ubai Gerak Kutipan Tabung Bebas Najib !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penduduk Kampung Ubai Gerak Kutipan Tabung Bebas Najib !
link : Penduduk Kampung Ubai Gerak Kutipan Tabung Bebas Najib !

Baca juga


Penduduk Kampung Ubai Gerak Kutipan Tabung Bebas Najib !


PEKAN - Penduduk  Kampung Ubai di sini mengerakkan kutipan Tabung Bebas Najib sebagai sokongan kepada bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Kutipan tabung yang digerakkan semalam atas dasar simpati penduduk dan mengenangkan kemesraan serta jasa Ahli Parlimen Pekan itu.

Wakil penduduk, Husin A Bidin berkata, penduduk Kampung Ubai akan terus bersama dan mempertahankan Najib walau sama ada dalam keadaan susah atau senang.

“Kita tidak meletakkan sebarang sasaran jumlah kutipan dan terpulang kepada penduduk untuk menghulurkan sumbangan ikhlas mereka,” katanya  ketika ditemui pada Program Pelancaran Tabung Bebas Najib di Restoran Nasi Dagang Ubai di sini, hari ini.

Husin berkata, usaha itu sekadar termampu dan tiada sebarang paksaan sebaliknya terpulang kepada orang ramai yang berhasrat untuk berbuat demikian.

“Sumbangan ini bagi membantu  menampung dana RM500,000 untuk membayar baki wang ikat jamin yang dikenakan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur terhadap beliau.

"Hasil kutipan ini nanti akan diserahkan sendiri oleh saya dan beberapa wakil penduduk kepada Datuk Seri Najib,” katanya. #sumber


Demikianlah Artikel Penduduk Kampung Ubai Gerak Kutipan Tabung Bebas Najib !

Sekianlah artikel Penduduk Kampung Ubai Gerak Kutipan Tabung Bebas Najib ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penduduk Kampung Ubai Gerak Kutipan Tabung Bebas Najib ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/penduduk-kampung-ubai-gerak-kutipan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Penduduk Kampung Ubai Gerak Kutipan Tabung Bebas Najib !"

Catat Ulasan

Loading...