Loading...

Budak Telur Derma RM291,582 Buat Mangsa Serangan Masjid !

Loading...
Budak Telur Derma RM291,582 Buat Mangsa Serangan Masjid ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Budak Telur Derma RM291,582 Buat Mangsa Serangan Masjid !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Budak Telur Derma RM291,582 Buat Mangsa Serangan Masjid !
link : Budak Telur Derma RM291,582 Buat Mangsa Serangan Masjid !

Baca juga


Budak Telur Derma RM291,582 Buat Mangsa Serangan Masjid !


MELBOURNE – Remaja lelaki yang memecahkan telur di atas kepala Senator Australia, Fraser Anning, Will Connolly, 17, atau Budak Telur hari ini mendermakan sejumlah hamper AUD100,000 (RM291,582) kepada mangsa serangan dua buah masjid di Christchurch, New Zealand Mac lalu.

Perkara tersebut didedahkan Connolly melalui hantaran di laman Instagram miliknya yang dimuat naik semalam.

Menurutnya, sumbangan tersebut akan diberikan ke dua buah badan kebajikan di Christchurch untuk disalurkan kepada mangsa yang terselamat daripada serangan tersebut.

“Akhirnya, selepas mengumpul jumlah wang yang banyak, AUD99,922.36 telah dipindahkan ke Christchurch Foundation dan Victims Support.

“Saya mengambil keputusan untuk mendermakan semua yang dikumpul untuk membantu meringankan beban mangsa-mangsa serangan ganas tersebut, ia bukan milik saya untuk disimpan,” katanya.

Wang tersebut dikumpul melalui dua dana Go Fund Me yang diwujudkan untuk menampung kos guaman Connolly namun, pihak polis membuat keputusan untuk tidak mendakwanya. #sumber


Demikianlah Artikel Budak Telur Derma RM291,582 Buat Mangsa Serangan Masjid !

Sekianlah artikel Budak Telur Derma RM291,582 Buat Mangsa Serangan Masjid ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Budak Telur Derma RM291,582 Buat Mangsa Serangan Masjid ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2019/05/budak-telur-derma-rm291582-buat-mangsa.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Budak Telur Derma RM291,582 Buat Mangsa Serangan Masjid !"

Catat Ulasan

Loading...