Loading...

Video Intim: Hadi Gesa Siasat Jika Wujud Campur Tangan Asing

Loading...
Video Intim: Hadi Gesa Siasat Jika Wujud Campur Tangan Asing - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video Intim: Hadi Gesa Siasat Jika Wujud Campur Tangan Asing, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video Intim: Hadi Gesa Siasat Jika Wujud Campur Tangan Asing
link : Video Intim: Hadi Gesa Siasat Jika Wujud Campur Tangan Asing

Baca juga


Video Intim: Hadi Gesa Siasat Jika Wujud Campur Tangan Asing


KUANTAN - Pihak berkuasa diminta menyiasat sekiranya wujud campur tangan asing di negara ini ekoran penyebaran klip video intim yang dikaitkan dengan seorang menteri kanan, Selasa lalu.

Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, perkara itu tidak mustahil berlaku kerana hanya fahaman asing yang mengajar berhubung budaya politik kotor.

“Ini yang kita bimbang (campur tangan asing dalam urusan politik negara) dan kita minta supaya pihak berkuasa menyiasat perkara ini.

“Kita tidak mahu wujudnya campur tangan asing dalam urusan politik negara,” katanya dalam sidang akhbar selepas merasmikan Muktamar Tahunan Dewan Muslimat Pas Ke-59 di Pusat Konvensyen Bukit Gambang Resort City (BGRC) di sini hari ini.


Selasa lalu, tular dalam laman sosial rakaman video intim membabitkan dua lelaki yang seorang daripadanya didakwa menteri Kabinet.

Awal pagi Rabu, lelaki yang dikaitkan dengan video tersebut tampil membuat pengakuan bersumpah bahawa dia terlibat dalam aksi itu.

Mengulas lanjut berhubung video intim berkenaan, Abdul Hadi berkata, perkara itu perlu diserahkan kepada polis dan pihak berkuasa agama untuk melakukan siasatan lanjut.

“Masih terlalu awal untuk kita jatuhkan hukuman, kita perlu serah kepada penyiasat untuk menyiasat,” katanya. #sumber


Demikianlah Artikel Video Intim: Hadi Gesa Siasat Jika Wujud Campur Tangan Asing

Sekianlah artikel Video Intim: Hadi Gesa Siasat Jika Wujud Campur Tangan Asing kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video Intim: Hadi Gesa Siasat Jika Wujud Campur Tangan Asing dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2019/06/video-intim-hadi-gesa-siasat-jika-wujud.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Video Intim: Hadi Gesa Siasat Jika Wujud Campur Tangan Asing"

Catat Ulasan

Loading...