Loading...

Covid-19: Malaysia Mencatatkan Kes Kematian Ke-118 Hari Ini

Loading...
Covid-19: Malaysia Mencatatkan Kes Kematian Ke-118 Hari Ini - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Covid-19: Malaysia Mencatatkan Kes Kematian Ke-118 Hari Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Covid-19: Malaysia Mencatatkan Kes Kematian Ke-118 Hari Ini
link : Covid-19: Malaysia Mencatatkan Kes Kematian Ke-118 Hari Ini

Baca juga


Covid-19: Malaysia Mencatatkan Kes Kematian Ke-118 Hari Ini


PUTRAJAYA: Satu lagi kes kematian akibat COVID-19 direkodkan hari ini, menjadikan jumlah keseluruhan 118 kematian, setakat ini.

Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah, berkata kes kematian ke 118 membabitkan seorang lelaki tempatan berusia 61 tahun.

"Mangsa mempunyai latar belakang penyakit kencing manis dan buah pinggang. Beliau mempunyai sejarah menghadiri perhimpunan di Seri Petaling.

"Beliau dirawat di Hospital Sungai Buloh pada 15 Mac lalu dan disahkan meninggal dunia pada jam 7 pagi tadi," katanya pada sidang media harian di sini, hari ini. #sumber


Demikianlah Artikel Covid-19: Malaysia Mencatatkan Kes Kematian Ke-118 Hari Ini

Sekianlah artikel Covid-19: Malaysia Mencatatkan Kes Kematian Ke-118 Hari Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Covid-19: Malaysia Mencatatkan Kes Kematian Ke-118 Hari Ini dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2020/06/covid-19-malaysia-mencatatkan-kes.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Covid-19: Malaysia Mencatatkan Kes Kematian Ke-118 Hari Ini"

Catat Ulasan

Loading...