Loading...

Anggota Penguatkuasa Bersekongkol Bawa Masuk PATI Diburu

Loading...
Anggota Penguatkuasa Bersekongkol Bawa Masuk PATI Diburu - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Anggota Penguatkuasa Bersekongkol Bawa Masuk PATI Diburu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Anggota Penguatkuasa Bersekongkol Bawa Masuk PATI Diburu
link : Anggota Penguatkuasa Bersekongkol Bawa Masuk PATI Diburu

Baca juga


Anggota Penguatkuasa Bersekongkol Bawa Masuk PATI Diburu



KUALA LUMPUR: Polis Diraja Malaysia (PDRM) komited dalam membanteras kegiatan penyeludupan migran dan pendatang asing tanpa izin (PATI) dengan berusaha menghapuskan rangkaian dari atas hingga ke akarnya.

Menerusi Op COVID-19 Benteng, PDRM kini dalam fasa memburu anggota penguat kuasa yang bersekongkol selepas menangkap dan memburu ketua sindiket termasuk tekong, ejen, pengangkut migran dan pengendali rumah penampungan.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Huzir Mohamed, berkata operasi memburu anggota penguat kuasa yang terbabit dalam kegiatan itu akan dilakukan dalam masa terdekat.

"Setakat ini kita sudah mengenal pasti identiti mereka dan akan menjalankan tangkapan selepas segala maklumat dilengkapkan.

"Pada masa ini, kita tidak dapat mendedahkan identiti mereka serta agensi mereka bertugas, namun akan diberitahu selepas siasatan ke atas mereka dilakukan," katanya pada sidang media khas di Bukit Aman, di sini, petang tadi.

Huzir berkata tindakan penguat kuasa terbabit sebenarnya boleh membahayakan keselamatan rakyat negara ini berikutan wabak COVID-19 mudah ditularkan oleh PATI dan migran. #sumber


Demikianlah Artikel Anggota Penguatkuasa Bersekongkol Bawa Masuk PATI Diburu

Sekianlah artikel Anggota Penguatkuasa Bersekongkol Bawa Masuk PATI Diburu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Anggota Penguatkuasa Bersekongkol Bawa Masuk PATI Diburu dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2020/06/anggota-penguatkuasa-bersekongkol-bawa.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Anggota Penguatkuasa Bersekongkol Bawa Masuk PATI Diburu"

Catat Ulasan

Loading...