Loading...

Mahukan Sokongan Pembangkang, Muhyiddin Perlu Pecat Hamzah Zainuddin Dan Azmin Ali

Loading...
Mahukan Sokongan Pembangkang, Muhyiddin Perlu Pecat Hamzah Zainuddin Dan Azmin Ali - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mahukan Sokongan Pembangkang, Muhyiddin Perlu Pecat Hamzah Zainuddin Dan Azmin Ali, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mahukan Sokongan Pembangkang, Muhyiddin Perlu Pecat Hamzah Zainuddin Dan Azmin Ali
link : Mahukan Sokongan Pembangkang, Muhyiddin Perlu Pecat Hamzah Zainuddin Dan Azmin Ali

Baca juga


Mahukan Sokongan Pembangkang, Muhyiddin Perlu Pecat Hamzah Zainuddin Dan Azmin Ali

KUALA LUMPUR - Perdana Menteri ,Tan Sri Muhyiddin Yassin mempunyai peluang terbaik untuk menjadikan Parlimen tempat untuk melakukan kerjasama jujur, perbincangan dan mentadbir bersama-sama dengan parti pembangkang, demi kebaikan negara, kata Pengarah Strategik DAP, Liew Chin Tong.

Menurut beliau, kerajaan tidak seharusnya takut dengan Parlimen dan tidak boleh lagi melayan pembangkang seperti musuh negara.

Bagaimanapun, bekas Timbalan Menteri Pertahanan itu menegaskan, bagi merealisasikan kerjasama itu, Muhyiddin harus 'mengorbankan' Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali serta Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainuddin.

Chin Tong mendakwa, Hamzah telah melakukan pelbagai perkara yang mengundang risiko kepada pentadbiran Muhyiddin.

“Cubaan untuk memohon pengisytiharan darurat juga didakwa, merupakan satu lagi tindakan Hamzah, dengan Azmin Ali secara terbuka mempertahankannya. Saya telah terdengar cadangan untuk menggantung Parlimen dua minggu sebelum permohonan ini dibentangkan.

“Saya juga telah membaca kenyataan President MIC ,(Tan Sri) S Vigneswaran, yang mungkin cuba membuat melihat sentimen masyarakat. Tetapi saya tergamam apabila Muhyiddin benar-benar mengikuti cadangan itu, dan mempersembahkannya kepada Yang di-Pertuan Agong,” kata Chin Tong. #sumber



Demikianlah Artikel Mahukan Sokongan Pembangkang, Muhyiddin Perlu Pecat Hamzah Zainuddin Dan Azmin Ali

Sekianlah artikel Mahukan Sokongan Pembangkang, Muhyiddin Perlu Pecat Hamzah Zainuddin Dan Azmin Ali kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mahukan Sokongan Pembangkang, Muhyiddin Perlu Pecat Hamzah Zainuddin Dan Azmin Ali dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2020/10/mahukan-sokongan-pembangkang-muhyiddin.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mahukan Sokongan Pembangkang, Muhyiddin Perlu Pecat Hamzah Zainuddin Dan Azmin Ali"

Catat Ulasan

Loading...