Loading...

Perdana Menteri Tiba Di Istana Abdulaziz Petang Ini, Untuk Menghadap Agong !

Loading...
Perdana Menteri Tiba Di Istana Abdulaziz Petang Ini, Untuk Menghadap Agong ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Perdana Menteri Tiba Di Istana Abdulaziz Petang Ini, Untuk Menghadap Agong !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Perdana Menteri Tiba Di Istana Abdulaziz Petang Ini, Untuk Menghadap Agong !
link : Perdana Menteri Tiba Di Istana Abdulaziz Petang Ini, Untuk Menghadap Agong !

Baca juga


Perdana Menteri Tiba Di Istana Abdulaziz Petang Ini, Untuk Menghadap Agong !

 


KUANTAN - Perdana Menteri, Tan Sri  Muhyidddin Yassin tiba di Istana Abdulaziz hari ini, bagi menghadap Agong.

Kenderaan yang membawa Perdana Menteri dilihat memasuki pagar Istana Abdulaziz pada kira-kira 4.40 petang, diiringi pasukan keselamatan dan sejumlah kenderaan rasmi kerajaan Pahang.

Turut kelihatan memasuki Istana Abdulaziz ialah kenderaan rasmi Panglima Angkatan Tentera (PAT), Jen Affendi Buang.

Pengamal media mula berkumpul di laluan masuk ke istana itu seawal 2.30 petang, selepas ura-ura Perdana Menteri akan menghadap Agong mula tersebar sejak tengah hari tadi. #sumber



Demikianlah Artikel Perdana Menteri Tiba Di Istana Abdulaziz Petang Ini, Untuk Menghadap Agong !

Sekianlah artikel Perdana Menteri Tiba Di Istana Abdulaziz Petang Ini, Untuk Menghadap Agong ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Perdana Menteri Tiba Di Istana Abdulaziz Petang Ini, Untuk Menghadap Agong ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2020/10/perdana-menteri-tiba-di-istana.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Perdana Menteri Tiba Di Istana Abdulaziz Petang Ini, Untuk Menghadap Agong !"

Catat Ulasan

Loading...