Loading...

Gara-Gara Cuba Elak Ular, Dua Beranak Maut Kemalangan Dengan Kenderaan 4X4 !

Loading...
Gara-Gara Cuba Elak Ular, Dua Beranak Maut Kemalangan Dengan Kenderaan 4X4 ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Gara-Gara Cuba Elak Ular, Dua Beranak Maut Kemalangan Dengan Kenderaan 4X4 !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gara-Gara Cuba Elak Ular, Dua Beranak Maut Kemalangan Dengan Kenderaan 4X4 !
link : Gara-Gara Cuba Elak Ular, Dua Beranak Maut Kemalangan Dengan Kenderaan 4X4 !

Baca juga


Gara-Gara Cuba Elak Ular, Dua Beranak Maut Kemalangan Dengan Kenderaan 4X4 !

 


DUNGUN - Gara-gara cuba mengelak seekor ular, seorang peneroka bersama anaknya maut selepas kereta yang dinaiki mereka bertembung dengan sebuah kenderaan pacuan empat roda.

Kemalangan itu berlaku di kilometer 61 Jalan Jerangau-Jabor pada kira-kira jam 10 pagi Khamis.

Nahas itu menyebabkan mangsa, Mohamed Jenal, 61 tahun dan anak perempuannya Mardiah Mohamed, 26 tahun maut di tempat kejadian.

Ketika kejadian, kedua-dua mangsa dalam perjalanan dari kediamannya di Felda Jerangau Barat menuju ke bandar Dungun.

Sejurus tiba di lokasi kejadian, kereta jenis Proton Gen 2 yang dipandu Mohamed dikatakan cuba mengelak seekor ular sawa yang sedang melintas jalan menyebabkan kereta tersebut memasuki laluan bertentangan.

Akibat dari itu kereta yang dinaiki mangsa dikatakan telah bertembung dengan sebuah kenderaan pacuan empat roda jenis Mitshubishi Triton yang dipandu oleh seorang lelaki.

Impak dari pelanggaran tersebut, kedua-dua mangsa mengalami kecederaan parah di bahagian kepala dan anggota badan.

Sementara itu Ketua Polis Daerah Dungun, Superintenden Baharudin Abdullah ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan berkenaan kejadian tersebut.

Katanya mayat kedua beranak itu dibawa ke unit forensik Hospital Dungun untuk tindakan lanjut manakala mangsa yang cedera turut menerima rawatan di hospital yang sama.
Kes disiasat di bawah Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987. #sumber



Demikianlah Artikel Gara-Gara Cuba Elak Ular, Dua Beranak Maut Kemalangan Dengan Kenderaan 4X4 !

Sekianlah artikel Gara-Gara Cuba Elak Ular, Dua Beranak Maut Kemalangan Dengan Kenderaan 4X4 ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Gara-Gara Cuba Elak Ular, Dua Beranak Maut Kemalangan Dengan Kenderaan 4X4 ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2020/10/gara-gara-cuba-elak-ular-dua-beranak.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Gara-Gara Cuba Elak Ular, Dua Beranak Maut Kemalangan Dengan Kenderaan 4X4 !"

Catat Ulasan

Loading...