Loading...

Banjir Lumpur Di Bukit Tinggi, Janda Baik

Loading...
Banjir Lumpur Di Bukit Tinggi, Janda Baik - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Banjir Lumpur Di Bukit Tinggi, Janda Baik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Banjir Lumpur Di Bukit Tinggi, Janda Baik
link : Banjir Lumpur Di Bukit Tinggi, Janda Baik

Baca juga


Banjir Lumpur Di Bukit Tinggi, Janda Baik

 

BENTONG - Ahli Parlimen Bentong, Young Syefura Othman dan ADUN Ketari Thomas Su bergegas ke kawasan mereka hari ini berikutan laporan banjir di Bukit Tinggi dan Janda Baik.

Dalam catatan Facebook hari ini, Syefura berkata polis Bukit Tinggi telah memaklumkan bahawa air semakin surut tetapi penduduk masih dinasihatkan agar berhati-hati.

(https://ift.tt/mguWaGs) 

“Untuk makluman awal berlaku banjir lumpur dan jalan terputus hubungan di FT68 Sec 43.4, laluan lama bentong KL, selepas laluan naik ke Janda Baik.

"Laluan akan ditutup untuk semua kenderaan," katanya.

Ketika laporan ini ditulis, Syefura dan Su sedang memantau keadaan di lapangan, berdasarkan strim langsung di Facebook mereka. #sumber



Demikianlah Artikel Banjir Lumpur Di Bukit Tinggi, Janda Baik

Sekianlah artikel Banjir Lumpur Di Bukit Tinggi, Janda Baik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Banjir Lumpur Di Bukit Tinggi, Janda Baik dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/02/banjir-lumpur-di-bukit-tinggi-janda-baik.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Banjir Lumpur Di Bukit Tinggi, Janda Baik"

Catat Ulasan

Loading...