Loading...

DS Shahaniza Shamsuddin Calon Popular Untuk Mengisi Jawatan 'Ahli MKT' UMNO !

Loading...
DS Shahaniza Shamsuddin Calon Popular Untuk Mengisi Jawatan 'Ahli MKT' UMNO ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul DS Shahaniza Shamsuddin Calon Popular Untuk Mengisi Jawatan 'Ahli MKT' UMNO !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : DS Shahaniza Shamsuddin Calon Popular Untuk Mengisi Jawatan 'Ahli MKT' UMNO !
link : DS Shahaniza Shamsuddin Calon Popular Untuk Mengisi Jawatan 'Ahli MKT' UMNO !

Baca juga


DS Shahaniza Shamsuddin Calon Popular Untuk Mengisi Jawatan 'Ahli MKT' UMNO !

Ketua UMNO Bahagian Maran, Dato' Sri Shahaniza Shamsuddin kini dilihat antara calon popular untuk mengisi jawatan kerusi Ahli Majlis Kerja Tertinggi (MKT) UMNO pada pemilihan parti itu kali ini.

Ternyata, sebagai salah seorang daripada lima calon dari Pahang, beliau sememangnya cukup layak untuk berada dalam kelompok 25 ahli MKT bagi membangunkan semula parti selepas dikejutkan dengan prestasi suram pada Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-15 lalu.

Semangat dan komitmen Shahaniza untuk menarik sokongan perwakilan agar memberi undi kepadanya, jelas dapat dilihat apabila kehadiran beliau ke majlis-majlis memperkenalkan calon yang diadakan di seluruh negara, mendapat sokongan hebat daripada kalangan calon-calon yang lainnya. 

Jelas sekali dapat dilihat juga daripada riak air mukanya, Shahaniza ternyata tetap bersemangat untuk membina semula kepercayaan rakyat terhadap UMNO, selepas PRU-15 lalu. 

Biar pun beliau sendiri tewas di kerusi Parlimen Maran ketika itu, namun iltizamnya untuk membuat perubahan bagi mengembalikan semula sokongan rakyat terhadap parti keramat orang Melayu itu terus relevan untuk masa akan datang. 

Beliau yang turut menerima tentangan untuk jawatan Ketua UMNO Bahagian Maran, dijangka tidak mempunyai halangan besar memenanginya. 

Tambahan pula calon yang dikatakan mencabar kedudukannya dilihat 'proksi rapat' dengan mantan Ketua Bahagian itu (Maran) sendiri iaitu Datuk Seri Hj Ismail Muttalib, yang telah dipecat daripada UMNO sebelum ini.

Tidak mungkin perwakilan UMNO Maran akan memberi sokongan kepada proksi pemimpin UMNO yang khianat kepada perjuangan parti selama ini.

Justeru, harapan besar untuk menyaksikan Shahaniza terpilih sebagai Ahli MKT kini terletak ditangan para perwakilan yang akan mengundi.

Shahaniza adalah antara tujuh calon wanita yang menawarkan diri untuk bertanding jawatan ahli MKT kali ini. Malah, beliau juga antara calon terbaik yang ditawarkan oleh UMNO Pahang sendiri sebenarnya..

Shahaniza adalah antara tujuh calon wanita yang menawarkan diri untuk bertanding jawatan ahli MKT kali ini. Malah, beliau juga antara calon terbaik yang ditawarkan oleh UMNO Pahang sendiri pada kali ini.

Amat rugi sekiranya perwakilan tidak memilih beliau, kerana segala pengalaman dan kepakarannya selama ini amatlah berharga untuk membantu pucuk pimpinan parti memulihkan kembali kepercayaan rakyat terutama orang-orang muda kembali memberi sokongan padu kepada UMNO menjelang Pilihan Raya Negeri (PRN) di enam negeri dalam masa terdekat ini.

Maka itu, berilah sokongan padu agar kemenangan berpihak kepada Shahaniza. Jangan lupa undilah calon nombor 50 pada pemilihan 18 Mac ini. Berubahlah untuk masa depan parti yang lebih gemilang. #PahangDaily.



Demikianlah Artikel DS Shahaniza Shamsuddin Calon Popular Untuk Mengisi Jawatan 'Ahli MKT' UMNO !

Sekianlah artikel DS Shahaniza Shamsuddin Calon Popular Untuk Mengisi Jawatan 'Ahli MKT' UMNO ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel DS Shahaniza Shamsuddin Calon Popular Untuk Mengisi Jawatan 'Ahli MKT' UMNO ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/03/ds-shahaniza-shamsuddin-calon-popular.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "DS Shahaniza Shamsuddin Calon Popular Untuk Mengisi Jawatan 'Ahli MKT' UMNO !"

Catat Ulasan

Loading...