Loading...

Remaja Lelaki Lemas Di Pantai Cempaka Di Temukan Terdampar Di Pantai Sepat !

Loading...
Remaja Lelaki Lemas Di Pantai Cempaka Di Temukan Terdampar Di Pantai Sepat ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Remaja Lelaki Lemas Di Pantai Cempaka Di Temukan Terdampar Di Pantai Sepat !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Remaja Lelaki Lemas Di Pantai Cempaka Di Temukan Terdampar Di Pantai Sepat !
link : Remaja Lelaki Lemas Di Pantai Cempaka Di Temukan Terdampar Di Pantai Sepat !

Baca juga


Remaja Lelaki Lemas Di Pantai Cempaka Di Temukan Terdampar Di Pantai Sepat !

 

KUANTAN: Remaja lelaki yang dilaporkan hilang ketika mandi di Pantai Cempaka, Jumaat lalu ditemukan terdampar di Pantai Sepat kira-kira pukul 11.50 malam tadi.

Mangsa, Nazrul Aimi Shah Kamarul Bahri, 15, yang berasal dari Taman Kempadang Perdana di sini ditemukan pada jarak kira-kira 2.5 kilometer daripada lokasi kejadian.

Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Wan Mohd. Zahari Wan Busu berkata, bapa Nazrul Aimi Shah mengesahkan mayat tersebut merupakan mangsa yang dilaporkan hilang dalam kejadian 10 Mac lalu.

“Siasatan awal terhadap fizikal mangsa tidak menemukan sebarang kesan tindakan jenayah. Mayat mangsa dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) di sini untuk tindakan lanjut,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Wan Mohd. Zahari berkata, berdasarkan siasatan, mangsa dan empat rakannya yang kesemuanya berusia 15 tahun pergi ke pantai itu kira-kira pukul 3.30 petang kelmarin untuk beriadah dan mandi bersempena cuti sekolah.

“Mangsa yang selamat, Mohd. Adam Farhan Mohd. Asri, Syed Amirrul Hakimi Syed Mohd Khairul Anuar, Muhammad Haziq Haikal Rohaidi dan Syed Irfan Dannis Syed Mohamad Fitri,” katanya.

Beliau berkata, operasi mencari dan menyelamat membabitkan 45 anggota penyelamat termasuk pegawai daripada pelbagai agensi iaitu Polis Diraja Malaysia (PDRM), Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Pahang, Agensi Penguatkuasa Maritim Malaysia (Maritim Malaysia) dan Angkatan Pertahanan Awam Malaysia (APM). #sumber



Demikianlah Artikel Remaja Lelaki Lemas Di Pantai Cempaka Di Temukan Terdampar Di Pantai Sepat !

Sekianlah artikel Remaja Lelaki Lemas Di Pantai Cempaka Di Temukan Terdampar Di Pantai Sepat ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Remaja Lelaki Lemas Di Pantai Cempaka Di Temukan Terdampar Di Pantai Sepat ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/03/remaja-lelaki-lemas-di-pantai-cempaka.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Remaja Lelaki Lemas Di Pantai Cempaka Di Temukan Terdampar Di Pantai Sepat !"

Catat Ulasan

Loading...