Loading...

Dua 'Rentung', Pacuan 4 Roda Melanggar Belakang Lori Kontena Di LPT1 Pagi Tadi

Loading...
Dua 'Rentung', Pacuan 4 Roda Melanggar Belakang Lori Kontena Di LPT1 Pagi Tadi - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dua 'Rentung', Pacuan 4 Roda Melanggar Belakang Lori Kontena Di LPT1 Pagi Tadi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dua 'Rentung', Pacuan 4 Roda Melanggar Belakang Lori Kontena Di LPT1 Pagi Tadi
link : Dua 'Rentung', Pacuan 4 Roda Melanggar Belakang Lori Kontena Di LPT1 Pagi Tadi

Baca juga


Dua 'Rentung', Pacuan 4 Roda Melanggar Belakang Lori Kontena Di LPT1 Pagi Tadi

 

KUANTAN: Dua rentung apabila pacuan empat roda dinaiki mereka terbakar selepas merempuh belakang lori kontena di KM108.7 Lebuhraya Pantai Timur Fasa Satu (LPT1) di Temerloh awal pagi tadi.

Ketua Polis Temerloh, Mohd Azhar Mohd Yusoff, berkata pihaknya menerima maklumat pada 5.22 pagi dan kedua-dua mangsa didakwa terperangkap selepas kenderaan itu tersangkut di belakang lori kontena terbabit.

“Kejadian dipercayai berlaku selepas kenderaan pacuan empat roda hilang kawalan lalu merempuh lori kontena. Pemandu lori kontena memberhentikan kenderaan di lorong kecemasan apabila menyedari kemalangan berlaku,” katanya dalam kenyataan.

Beliau berkata, tiada pengenalan diri ditemui pada mangsa, namun pihaknya percaya kedua-dua mangsa ialah lelaki berusia 24 tahun berdasarkan keterangan awal waris. #sumber



Demikianlah Artikel Dua 'Rentung', Pacuan 4 Roda Melanggar Belakang Lori Kontena Di LPT1 Pagi Tadi

Sekianlah artikel Dua 'Rentung', Pacuan 4 Roda Melanggar Belakang Lori Kontena Di LPT1 Pagi Tadi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dua 'Rentung', Pacuan 4 Roda Melanggar Belakang Lori Kontena Di LPT1 Pagi Tadi dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/03/dua-rentung-pacuan-4-roda-melanggar.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Dua 'Rentung', Pacuan 4 Roda Melanggar Belakang Lori Kontena Di LPT1 Pagi Tadi"

Catat Ulasan

Loading...