Loading...

Mengantuk Jadi Punca Nahas Ragut Dua Nyawa Di KM 55, Jalan Pekan Ke Nenasi

Loading...
Mengantuk Jadi Punca Nahas Ragut Dua Nyawa Di KM 55, Jalan Pekan Ke Nenasi - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mengantuk Jadi Punca Nahas Ragut Dua Nyawa Di KM 55, Jalan Pekan Ke Nenasi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mengantuk Jadi Punca Nahas Ragut Dua Nyawa Di KM 55, Jalan Pekan Ke Nenasi
link : Mengantuk Jadi Punca Nahas Ragut Dua Nyawa Di KM 55, Jalan Pekan Ke Nenasi

Baca juga


Mengantuk Jadi Punca Nahas Ragut Dua Nyawa Di KM 55, Jalan Pekan Ke Nenasi

PEKAN: Memandu dalam keadaan mengantuk, dipercayai menyebabkan seorang lelaki gagal mengawal kereta dan terbabas merempuh pejalan kaki sebelum terjunam ke dalam sungai di Kilometer 55 Jalan Pekan-Nenasi dekat Merchong pagi tadi.

Kemalangan jam 9.30 pagi itu, bukan sahaja meragut nyawa pejalan kaki terbabit, malah penumpang yang isteri pemandu kereta terbabit, turut terkorban apabila ditemui lemas dalam kejadian itu.

Mangsa yang meninggal dunia dikenali sebagai Nor Katijah Mamat, 33, dari Taman Nusa Putri, Rompin manakala suaminya, yang berusia 27 tahun, hanya cedera ringan dan dirawat di Hospital Pekan.

Pejalan kaki juga seorang warga asing yang terbunuh dalam kejadian itu, belum diperoleh identitinya.

Ketua Polis daerah, Superintendan Mohd Zaidi Mat Zin, berkata siasatan awal mendapati kemalangan berlaku apabila kereta jenis Proton Saga dinaiki suami isteri itu dalam perjalanan dari Pekan menghala ke Rompin.

"Apabila sampai di tempat kejadian, pemandu kereta dipercayai mengantuk lalu terbabas ke kiri laluan dan terlanggar seorang warga asing yang sedang berjalan kaki di tepi jalan.

"Pemandu kereta terbabit dipercayai memulas stering ke kanan lalu terbabas ke dalam sungai menyebabkan penumpang hadapan lemas sebelum mayatnya ditemui penduduk kampung," katanya dalam satu kenyataan, di sini, hari ini.

Mohd Zaidi berkata, kedua-dua mayat mangsa dihantar ke Unit Forensik Hospital Pekan di sini, untuk bedah siasat.

"Siasatan lanjut dijalankan mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987 dan orang ramai yang menyaksikan kejadian itu diminta tampil membantu siasatan," katanya. #sumber




Demikianlah Artikel Mengantuk Jadi Punca Nahas Ragut Dua Nyawa Di KM 55, Jalan Pekan Ke Nenasi

Sekianlah artikel Mengantuk Jadi Punca Nahas Ragut Dua Nyawa Di KM 55, Jalan Pekan Ke Nenasi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mengantuk Jadi Punca Nahas Ragut Dua Nyawa Di KM 55, Jalan Pekan Ke Nenasi dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/03/mengantuk-jadi-punca-nahas-ragut-dua.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mengantuk Jadi Punca Nahas Ragut Dua Nyawa Di KM 55, Jalan Pekan Ke Nenasi"

Catat Ulasan

Loading...