Loading...

Shahar Memenangi Jawatan Ketua UMNO Bahagian Paya Besar, Tewaskan Tajuddin

Loading...
Shahar Memenangi Jawatan Ketua UMNO Bahagian Paya Besar, Tewaskan Tajuddin - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Shahar Memenangi Jawatan Ketua UMNO Bahagian Paya Besar, Tewaskan Tajuddin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Shahar Memenangi Jawatan Ketua UMNO Bahagian Paya Besar, Tewaskan Tajuddin
link : Shahar Memenangi Jawatan Ketua UMNO Bahagian Paya Besar, Tewaskan Tajuddin

Baca juga


Shahar Memenangi Jawatan Ketua UMNO Bahagian Paya Besar, Tewaskan Tajuddin

KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Paya Besar, Datuk Mohd Shahar Abdullah berjaya memenangi jawatan Ketua UMNO Bahagian Paya Besar dalam pemilihan UMNO sesi 2023-2026. 

Mohd Shahar menang dengan. menewaskan penyandang, Datuk Ahmad Tajuddin Sulaiman, selepas bekas Timbalan Menteri Kewangan 1 itu memperoleh 338 undi perwakilan.

Dalam pemilihan kali ini, Mohd Shahar turut menawarkan diri merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO, namun tewas dalam pertembungan empat penjuru, selepas dimenangi Dr Mohamad Akmal Salleh.

Ini juga cubaan kedua Mohd Shahar untuk merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO selepas pernah mencuba nasib pada pemilihan 2018, namun ketika itu tewas kepada Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki. #sumber



Demikianlah Artikel Shahar Memenangi Jawatan Ketua UMNO Bahagian Paya Besar, Tewaskan Tajuddin

Sekianlah artikel Shahar Memenangi Jawatan Ketua UMNO Bahagian Paya Besar, Tewaskan Tajuddin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Shahar Memenangi Jawatan Ketua UMNO Bahagian Paya Besar, Tewaskan Tajuddin dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/03/shahar-memenangi-jawatan-ketua-umno.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Shahar Memenangi Jawatan Ketua UMNO Bahagian Paya Besar, Tewaskan Tajuddin"

Catat Ulasan

Loading...