Loading...

Tze Yong Cipta Kejutan Tundukkan Victor Axelsen Saingan Badminton All England !

Loading...
Tze Yong Cipta Kejutan Tundukkan Victor Axelsen Saingan Badminton All England ! - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tze Yong Cipta Kejutan Tundukkan Victor Axelsen Saingan Badminton All England !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tze Yong Cipta Kejutan Tundukkan Victor Axelsen Saingan Badminton All England !
link : Tze Yong Cipta Kejutan Tundukkan Victor Axelsen Saingan Badminton All England !

Baca juga


Tze Yong Cipta Kejutan Tundukkan Victor Axelsen Saingan Badminton All England !

 

KUALA LUMPUR: Pemain perseorangan lelaki negara, Ng Tze Yong mencipta sensasi tersendiri apabila menyingkirkan penyandang juara All England, Viktor Axelsen, pada saingan pusingan kedua di Birmingham, malam tadi.

Pertembungan sulung dengan jaguh dunia dari Denmark di Utilita Arena itu menyaksikan Tze Yong menampilkan semangat juang yang tinggi untuk mendahului perlawanan dengan keputusan 21-15.

Bagaimanapun, Axelsen, tidak gusar dengan kekalahan set pertama itu dan menggunakan pengalamannya untuk bangkit semula di set kedua dengan kemenangan 21-9, sekali gus mengheret perebutan slot suku akhir ke set ketiga.

Pada set penentuan, Tze Yong, 22, mengekalkan rentak permainan dan kekal tenang di sebalik tekanan Alexsen yang cuba bangkit pada penghujung permainan, namun pemain negara itu mampu bertahan dengan kemenangan 23-21.

Tze Yong seterusnya dijadual bertemu pemain China, Li Shi Feng, dalam pusingan suku akhir hari ini. #sumber



Demikianlah Artikel Tze Yong Cipta Kejutan Tundukkan Victor Axelsen Saingan Badminton All England !

Sekianlah artikel Tze Yong Cipta Kejutan Tundukkan Victor Axelsen Saingan Badminton All England ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tze Yong Cipta Kejutan Tundukkan Victor Axelsen Saingan Badminton All England ! dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/03/tze-yong-cipta-kejutan-tundukkan-victor.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tze Yong Cipta Kejutan Tundukkan Victor Axelsen Saingan Badminton All England !"

Catat Ulasan

Loading...