Loading...

Lee Zii Jia Puas Badi Berakhir, Tewaskan Kodai Naraoka Di Suku Akhir All England

Loading...
Lee Zii Jia Puas Badi Berakhir, Tewaskan Kodai Naraoka Di Suku Akhir All England - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lee Zii Jia Puas Badi Berakhir, Tewaskan Kodai Naraoka Di Suku Akhir All England, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lee Zii Jia Puas Badi Berakhir, Tewaskan Kodai Naraoka Di Suku Akhir All England
link : Lee Zii Jia Puas Badi Berakhir, Tewaskan Kodai Naraoka Di Suku Akhir All England

Baca juga


Lee Zii Jia Puas Badi Berakhir, Tewaskan Kodai Naraoka Di Suku Akhir All England

 

KUALA LUMPUR: Pemain perseorangan lelaki profesional negara, Lee Zii Jia menyifatkan kejayaan melangkah ke separuh akhir Seluruh England sebagai detik istimewa buat dirinya.

Pemain nombor empat dunia itu, berkata selepas mengharungi permulaan musim yang sukar, dia gembira apabila akhirnya berjaya menamatkan badi terkandas di pusingan awal.

"Permulaan tahun ini adalah sangat sukar untuk saya tetapi akhirnya saya berjaya lepas ke peringkat suku akhir dan saya melakukannya sekali lagi dengan mara ke separuh akhir.

"Sudah tentu saya gembira dan teruja tetapi ia untuk hari ini (semalam) saja. Saya perlu bermula semula (menjelang perlawanan separuh akhir)," katanya.

Semalam, juara edisi 2021 itu berjaya melunaskan dendamnya ke atas Kodai Naraoka dari Jepun selepas menewaskan lawan itu untuk mengesahkan kemaraan ke separuh akhir Seluruh England.

Zii Jia menebus kekecewaan dimalukan Naraoka di pusingan pertama Terbuka Malaysia, Januari lalu apabila kali ini melakar kemenangan 21-9, 10-21, 21-13 pada aksi suku akhir yang berlangsung Utilita Arena Birmingham.

Sebagai rekod, ini adalah pencapaian terbaik Zii Jia musim ini selepas terkandas di pusingan awal dalam tiga kejohanan disertainya Januari lalu - Terbuka Malaysia, Terbuka India, Masters Indonesia selain Terbuka Jerman, minggu lalu.

Zii Jia akan membuat perhitungan dengan juara 2018 dari China, Shi Yuqi bagi perebutan tiket ke pentas final, malam ini.

Yuqi melangkah ke kelompok empat terbaik selepas menewaskan rakan senegara, Weng Hong Yan 21-9, 21-16 dalam satu lagi aksi suku akhir. #sumber



Demikianlah Artikel Lee Zii Jia Puas Badi Berakhir, Tewaskan Kodai Naraoka Di Suku Akhir All England

Sekianlah artikel Lee Zii Jia Puas Badi Berakhir, Tewaskan Kodai Naraoka Di Suku Akhir All England kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lee Zii Jia Puas Badi Berakhir, Tewaskan Kodai Naraoka Di Suku Akhir All England dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/03/lee-zii-jia-puas-badi-berakhir-tewaskan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Lee Zii Jia Puas Badi Berakhir, Tewaskan Kodai Naraoka Di Suku Akhir All England"

Catat Ulasan

Loading...