Loading...

Warga Emas Maut MPV Dinaiki Terbakar Selepas Bertembung Lori Dekat Jerantut

Loading...
Warga Emas Maut MPV Dinaiki Terbakar Selepas Bertembung Lori Dekat Jerantut - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Warga Emas Maut MPV Dinaiki Terbakar Selepas Bertembung Lori Dekat Jerantut, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Warga Emas Maut MPV Dinaiki Terbakar Selepas Bertembung Lori Dekat Jerantut
link : Warga Emas Maut MPV Dinaiki Terbakar Selepas Bertembung Lori Dekat Jerantut

Baca juga


Warga Emas Maut MPV Dinaiki Terbakar Selepas Bertembung Lori Dekat Jerantut

JERANTUT: Seorang warga emas maut, manakala empat lagi termasuk bayi lima bulan cedera parah, dalam kemalangan di Kilometer 12, Jalan Jerantut-Maran, dekat Sungai Salan, kira-kira jam 1 tengah hari tadi.

Kemalangan dipercayai berlaku selepas kenderaan pelbagai guna (MPV) Proton Exora gagal memotong kenderaan lain sebelum bertembung dengan lori dan terbakar.

Warga emas berusia 83 tahun yang duduk di tempat duduk penumpang hadapan Proton Exora itu disahkan meninggal dunia di tempat kejadian.

Ketua Polis Daerah Jerantut, Superintendan Mazlan Hassan, berkata hasil siasatan mendapati kenderaan MPV yang dipandu suri rumah berusia 25 tahun bersama empat penumpang dipercayai sekeluarga beralamat di FELDA Gelanggi Satu, dekat sini.

"Pemandu kenderaan MPV dipercayai gagal memotong sebuah kenderaan di hadapannya menyebabkan bertembung dengan lori jenis Isuzu.

"Akibat kemalangan itu, MPV terbabit terbakar keseluruhannya selepas berlaku pelanggaran, kesemua mangsa di dalam kenderaan itu berjaya dibawa keluar oleh orang awam," katanya melalui kenyataan, di sini hari ini.

Mazlan berkata, empat mangsa yang cedera parah termasuk bayi berusia lima bulan dirawat di Hospital Jerantut.

"Kemalangan disiasat mengikut bawah Seksyen 41 (1) APJ 1987. Mayat mangsa akan dibedah siasat," katanya. #sumber



Demikianlah Artikel Warga Emas Maut MPV Dinaiki Terbakar Selepas Bertembung Lori Dekat Jerantut

Sekianlah artikel Warga Emas Maut MPV Dinaiki Terbakar Selepas Bertembung Lori Dekat Jerantut kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Warga Emas Maut MPV Dinaiki Terbakar Selepas Bertembung Lori Dekat Jerantut dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2023/07/warga-emas-maut-mpv-dinaiki-terbakar.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Warga Emas Maut MPV Dinaiki Terbakar Selepas Bertembung Lori Dekat Jerantut"

Catat Ulasan

Loading...