Loading...

MB: Tiada Hentian Rawat Dan Rehat (R&R), Punca Individu Buang Sampah Di Lingkaran Tengah Utama

Loading...
MB: Tiada Hentian Rawat Dan Rehat (R&R), Punca Individu Buang Sampah Di Lingkaran Tengah Utama - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MB: Tiada Hentian Rawat Dan Rehat (R&R), Punca Individu Buang Sampah Di Lingkaran Tengah Utama, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MB: Tiada Hentian Rawat Dan Rehat (R&R), Punca Individu Buang Sampah Di Lingkaran Tengah Utama
link : MB: Tiada Hentian Rawat Dan Rehat (R&R), Punca Individu Buang Sampah Di Lingkaran Tengah Utama

Baca juga


MB: Tiada Hentian Rawat Dan Rehat (R&R), Punca Individu Buang Sampah Di Lingkaran Tengah Utama

LIPIS: Kerajaan Negeri Pahang belum berhasrat mengenakan sebarang tindakan kepada pengguna jalan raya yang membuang sampah sewenang-wenangnya di laluan Lingkaran Tengah Utama (LTU).

Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Wan Rosdy Wan Ismail berkata, pihaknya berpandangan adalah tidak adil mengenakan tindakan kepada mereka kerana pihak kerajaan tidak menyediakan kemudahan yang sepatutnya termasuk hentian rawat dan rehat (R&R).

“Kalau kita sediakan kemudahan dan mereka tidak patuh maka boleh kita kenakan tindakan.

” Tetapi ini kita tidak sediakan kemudahan, jadi kalau ada anak-anak yang hendak terkencing sebab menempuh perjalanan yang jauh macam mana hendak buat dan mereka tidak ada pilihan,” katanya selepas Majlis Penyampaian Sumbangan Aidilfitri Perbadanan Kemajuan Pertanian Negeri Pahang (PKPP) di Dewan Jubli Perak Sultan Haji Ahmad Shah, Lipis di sini pada Sabtu.

Wan Rosdy berkata, masalah sampah sarap yang sering memenuhi laluan LTU setiap kali musim perayaan itu tidak boleh dibiarkan begitu sahaja dan tindakan tertentu harus diambil sementara menunggu R&R siap yang akan mengambil sedikit masa.

Menurutnya, isu terbabit juga telah dibangkitkan kepada Kementerian Kerja Raya (KKR) serta Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM) dan pihaknya yakin ianya dalam proses tindakan. #sumber



Demikianlah Artikel MB: Tiada Hentian Rawat Dan Rehat (R&R), Punca Individu Buang Sampah Di Lingkaran Tengah Utama

Sekianlah artikel MB: Tiada Hentian Rawat Dan Rehat (R&R), Punca Individu Buang Sampah Di Lingkaran Tengah Utama kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MB: Tiada Hentian Rawat Dan Rehat (R&R), Punca Individu Buang Sampah Di Lingkaran Tengah Utama dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2024/04/mb-tiada-hentian-rawat-dan-rehat-r.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "MB: Tiada Hentian Rawat Dan Rehat (R&R), Punca Individu Buang Sampah Di Lingkaran Tengah Utama"

Catat Ulasan

Loading...