Loading...

Lokman Noor Adam Tunjukkan Bukti Akaun Cucu Najib Di Beku

Loading...
Lokman Noor Adam Tunjukkan Bukti Akaun Cucu Najib Di Beku - Hallo sahabat MALAYSIA ON THE HOME INFORMATION, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lokman Noor Adam Tunjukkan Bukti Akaun Cucu Najib Di Beku, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel information, Artikel jawatan kosong, Artikel perniagaan, Artikel politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lokman Noor Adam Tunjukkan Bukti Akaun Cucu Najib Di Beku
link : Lokman Noor Adam Tunjukkan Bukti Akaun Cucu Najib Di Beku

Baca juga


Lokman Noor Adam Tunjukkan Bukti Akaun Cucu Najib Di Beku


KUALA LUMPUR - Pengerusi Pemantau Kerajaan Malaysia Baharu, Datuk Lokman Noor Adam  mempertahankan dakwaan bahawa akaun cucu bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, Adam Razak turut dibekukan meskipun dinafikan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Lokman turut menyelar tindakan tersebut, menunjukkan dokumen pengesahan bahawa akaun tersebut dibekukan kepada pihak media.

 "Sepatutnya SPRM jalankan siasatan terperinci dan kenalpasti seseorang yang terlibat sebelum beku akaun,"katanya.

Beliau mendakwa selain akaun cucu Najib, tiga akaun anak Najib turut dibekukan iaitu akaun milik anak sulung Najib iaitu, Norlisa, Nooryana Najwa dan Norashman.

"Norlisa menghidap kanser tahap empat. Tindakan beku akaun bank beliau tidak wajar dan membebankan ketika beliau perlu menjalani rawatan kimoterapi dan sebagainya,"katanya.

Beliau mendakwa selain akaun cucu Najib, tiga akaun anak Najib turut dibekukan iaitu akaun milik anak sulung Najib iaitu, Norlisa, Nooryana Najwa dan Norashman.

"Norlisa menghidap kanser tahap empat. Tindakan beku akaun bank beliau tidak wajar dan membebankan ketika beliau perlu menjalani rawatan kimoterapi dan sebagainya,"katanya. #sumber



Demikianlah Artikel Lokman Noor Adam Tunjukkan Bukti Akaun Cucu Najib Di Beku

Sekianlah artikel Lokman Noor Adam Tunjukkan Bukti Akaun Cucu Najib Di Beku kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lokman Noor Adam Tunjukkan Bukti Akaun Cucu Najib Di Beku dengan alamat link https://malaysiaonthehome.blogspot.com/2018/07/lokman-noor-adam-tunjukkan-bukti-akaun.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Lokman Noor Adam Tunjukkan Bukti Akaun Cucu Najib Di Beku"

Catat Ulasan

Loading...